خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام هشدار به طالبان صادر شد | پسر احمد شاه‌مسعود لباس رزم می‌پوشد

سقوط سریع چند شهرستان افغانستان به دست طالبان در چند هفته گذشته باعث شد تا مردم دور رهبران خود جمع شوند و در حمایت از نیروهای امنیتی بسیج شوند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایسنا، احمد مسعود، فرزند احمدشاه مسعود، قهرمان ملی افغانستان، از چند سال به این‌سو کوشیده تا یک روند نظامی را تحت نام «مقاومت دوم» در برابر طالبان ایجاد کند.

مسعود، بعد از دیدار با امرالله صالح گفت: بسیج مردمی در حمایت از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، استقرار وضعیت و عقب زدن تهاجم طالبان محور اصلی گفت‌وگوی ما بود.

مسعود، که بین طرفداران خود و پدرش به نام آمر جوان و رهبر مقاومت دوم یاد می‌شود، روز دوشنبه، ۷ تیر، در پنجشیر بار دیگر به طالبان اعلام کرد که از جنگ و کشتار دست بردارید و به روند صلح بپیوندید در غیر آن مردم در برابرتان ایستادگی می‌کنند و نابود خواهید شد.

او در کنار آنکه طالبان را به صلح دعوت کرد، هشدار داد: اگر دشمن ما کنار نیاید و صلح را قبول نکند، مردم افغانستان از هلمند تا بدخشان به دفاع از سرزمینشان برمی‌خیزند و پرچم قهرمان ملی خود برافراشته نگه می‌دارند تا از سرزمینشان دفاع کنند.

احمد مسعود، از تمام افسران و نظامی‌ها این کشور خواسته است که به هر دلیلی که از وظایفشان برکنار شده‌اند با حفظ رتبه نظامی‌شان به جبهه مقاومت ملی که او ایجاد کرده است همراه شوند و در برابر طالب که دشمن مشترک همه ماست از کشور خود دفاع کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا