خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جام قهرمانان باشگاه‌های عرب 2023 | قهرمانی النصر با معجزه کریستیانو رونالدو؛ الهلال 1 _ النصر 2 + خلاصه بازی

شب گذشته جام قهرمانان باشگاه‌های عرب 2023 با قهرمانی النصر عربستان خاتمه یافت و کریستیانو رونالدو در 39 سالگی به تنهایی پیروزی النصر برابر الهلال رار رقم زد.

به گزارش انصاف ورزشی، مسابقات جام قهرمانان باشگاه‌های عرب 2023 سی‌امین دوره این مسابقات نه‌چندان منظم و نه‌چندان باقاعده بین باشگاه‌های کشورهای عربی قاره آسیا و البته آفریقا است که با حضور 16 تیم الترجی تونس _ الاتحاد عربستان _ الصفاقسی تونس _ الشرطه عراق _ السد قطر _ الهلال عربستان _ الاهلی لیبی _ الوداد مراکش _ الزمالک مصر _ النصر عربستان _ الشباب عربستان _ منستیری تونس _ الوحده امارات _ الکویت کویت _ راجا کازابلانکا مراکش _ شباب بلوزداد الجزایر در عربستان سعودی برگزار شد که نهایتا با قهرمانی النصر عربستان خاتمه یافت.

در تاریخ این مسابقات الرشید عراق و الترجی تونس هرکدام با 3 قهرمانی پرافتخارترین‌ها هستند هرچند مجموعا عربستان سعودی با 9 قهرمانی پرافتخارترین کشور تاریخ این مسابقات است.

در میان قهرمانان عربستانی این جام نام النصر دیده نمی‌شد و قهرمانی‌ها سهم الاتفاق، الهلال، الشباب و الاتحاد بود تا اینکه در دیدار دیشب معجزه مرد 39 ساله و تمام نشدنی پرتغالی، النصر را به اولین قهرمانی در تاریخ این مسابقات آنهم شاید در مهمترین دوره آن رساند.

در این دیدار که الهلال با ستارگانی چون روبن نوس، سالم الدوساری، علی البلیهی، میلیکوویچ ساویچ، مالکوم، کولیبالی و … برابر ستارگان زردپوش ریاض یعنی کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، الکس تلس، مارسلو بروزوویچ، تالیسکا و … صف آرایی کرده بود ابتدا این الهلال بود که توسط میشل به گل رسید؛ گلی که با خوشحالی رونالدویی توسط وی همراه شد.

اما پس از ده نفره شدن النصر موتور رونالدو تازه روشن شد و ستاره سابق رئال مادرید بازی را به تساوی کشاند تا بازی به وقت اضافه برود و در عین ناباوری در اوقات اضافه نیز این بازهم رونالدو بود که دروازه الهلال را باز کرد تا النصر به اولین قهرمانی خود با آقای گلی رونالدو در جام باشگاه‌های عرب برسد.

جام قهرمانان باشگاه‌های عرب 2023 | قهرمانی النصر با معجزه کریستیانو رونالدو؛ الهلال 1 _ النصر 2 + خلاصه بازی
جام قهرمانان باشگاه‌های عرب 2023 | قهرمانی النصر با معجزه کریستیانو رونالدو؛ الهلال 1 _ النصر 2

فینال جام قهرمانان باشگاه‌های عرب 2023

الهلال عربستان 1 _ النصر عربستان 2

گل‌ها:

الهلال: میشل

النصر: کریستیانو رونالدو (دوگل)

21 مرداد 1402

ورزشگاه ملک فهد ریاض

(خلاصه بازی)
جام قهرمانان باشگاه‌های عرب 2023 | قهرمانی النصر با معجزه کریستیانو رونالدو؛ الهلال 1 _ النصر 2

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا