خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گواردیولا: از دست دی‌بروینه عصبانی‌ام

خبرگزاری ایسنا نوشت: سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی با وجود درخشش ستاره بلژیکی از او عصبانی است.

منچسترسیتی در دیدار حساس برابر نیوکاسل در هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با درخشش کوین دی‌بروینه با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست پیدا کرد.

پپ گواردیولا بعد از بازی گفت: این پیروزی بسیار شیرین و ارزشمند بود. گاهی چنین بردی برای تیم بسیار خوب است و روحیه بازیکنان را تغییر می‌دهد. سبک بازی و شخصیت تیم ما در این بازی باورنکردنی بود. بازیکنان نشان دادند می‌ خواهند تا پایان برای کسب پیروزی و دفاع از عنوان قهرمانی بجنگند.

ستاره سیتی در این بازی دی‌بروینه بود. او پس از آن که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد توانست گل تساوی را به ثمر برساند و پایه‌گذار گل سوم تیمش هم باشد.

گواردیولا درباره دی‌بروینه گفت: از او ناراحت و عصبانی‌ام چون ضربه آزاد را نزد. وقتی دی‌بروینه توپ را در اختیار دارد و بازیکنی از جلوی او فرار می‌کند او در پاس‌دادن بی‌نظیر می‌شود. هیچکس در جهان در چنین صحنه‌هایی بهتر از او عمل نمی‌کند. باید به ستایش از اسکار بپردازم که توانست یک گل زیبا را به ثمر برساند. چه یک‌پا-دوپایی زد.

خود دی‌بروینه هم بعد از بازی گفت: شب دیوانه‌کننده‌ای بود و توانستیم سه امتیاز ارزشمند را به دست آوریم. آسیب‌دیدگی طولانی‌مدتی را پشت سر گذاشته‌ام و فعلا شرایط بازی کامل را ندارم. با  این حال در همین چند دقیقه‌ای که فرصت بازی به من می‌رسد می‌توانم تاثیرگذار باشم و بسیار خوشحالم که امشب در رقم‌خوردن این پیروزی نقش داشتم.

او درباره پاس دیدنی که به اسکار داد، گفت: او گل زیبایی را به ثمر رساند و پاس هم زیبا بود. اگر اسکار فرار نمی‌کرد من هم پاسی به او نمی‌دادم. وقتی دیدم فرار کرد به او پاس دادم و خوشبختانه گل زیبایی را به ثمر رساند.

منچسترسیتی با این برد اختلافش را با صدر جدول رده‌بندی تنها به دو امتیاز کاهش داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا