خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر نیرو: از مردم عذرخواهی می‌کنم

رضا اردکانیان، وزیر نیرو با بیان اینکه «جا دارد صمیمانه از تک تک هموطنان که دچار سختی شدند عذرخواهی کنم»، گفت: امیدواریم این دو سه هفته سخت را به خوبی مدیریت کنیم.

به‌گزارش فارس، اردکانیان صبح امروز (چهارشنبه 16 تیرماه) در حاشیه جلسه هیأت دولت با اشاره به خاموشی‌های اخیر گفت: جا دارد صمیمانه از تک تک هموطنان که طی روزهای اخیر دچار مضیقه و سختی شدند عذرخواهی بکنم. امیدواریم با همه حمایتی که از ناحیه مجموعه دستگاه‌های کشوری و لشکری و خود مردم انجام می‌شود، ان‌شاءالله این دو سه هفته سخت را به خوبی مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه از روز گذشته جلسات متعددی در سازمان‌های مختلف تشکیل شده و اتفاقات خوبی رخ داده و نتایج آن را هم مردم دیشب شاهد بودند، اظهار داشت: شب قبل 6 هزار مگاوات کمبود برق داشتیم که تحت هیچ شرایطی نمی‌توانستیم آن را چاره کنیم امّا حداکثر خاموشی که داشتیم بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ مگاوات بود. همین مقدار را هم سعی خواهیم کرد تدبیر کنیم.

اردکانیان با اشاره به مصوبه امروز هیأت دولت برای تسریع در تصمیم‌گیری نسبت به مدیریت خاموشی‌های اخیر گفت: طبق اصل 138 قانون اساسی، هیئت وزیران اختیارات خود را به 4 وزیر نیرو، کشور، صنعت و نفت واگذارد کردند که البته هماهنگی‌ها را با همکاران خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اولین تصمیمی که توسط این هیأت 4 نفره گرفته شد این بود که تا پایان مرداد، پنجشنبه‌ها برای سازمان‌های دولتی تعطیل شود. نسبت به ساعات کار ادارات هم اختیاراتی به استانداران تفویض شده است.

خبر تکمیل می‌شود…

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا