خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آغاز دور جدید فعالیت انجمن اسلامی دانشگاه فردوسی

پس از برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در نشست سالانه ی خود، اولین جلسه ی شورای مرکزی برگزار شد و مسوولین واحدها با رای اعضا تعیین شدند. دوره مدت مسوولیت این شورا تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ است.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ارگان این تشکل دانشجویی، پس از برگزاری نشست سالانه و انتخابات آن در تاریخ پنجشنبه ۶ خرداد ماه، آغاز به کار دوره ی جدید شورای مرکزی انجمن با اولین جلسه ی این شورا در تاریخ شنبه ۸ خرداد ماه همراه شد و مسوولین شورای مرکزی با رای اعضا به شرح زیر تعیین شدند:

محمد حسین پرویزی دبیر شورای مرکزی
هادی حسن زاده دبیر تشکیلات
مائده باغشنی قائم مقام تشکیلات
علی جوادی دبیر سیاسی
فاطمه زهرا رمضانیان دبیر فرهنگی
طیبه طباطبایی دبیر رسانه
احمد یوسفی دبیر واحد مدیریت اجرایی

طبق اساسنامه­ ی انجمن اسلامی دانشجویان در نشست سالانه ی این تشکل اسلامی اعضای شورای مرکزی و شورای ناظر توسط مجمع عمومی انتخاب می ­شوند و در اولین جلسه ی شورای مرکزی اعضای منتخب مجمع عمومی مسوولین واحدهای این شورا را با رای گیری درون شورا مشخص می ­کنند.

همچنین قابل توجه است که اعضای منتخب مجمع عمومی برای تشکیل شورای ناظر انجمن اسلامی دانشجویان آقایان محمد صابریان، امین مجیدی فرد و خانم انیسه صابری هستند، و این شورا مانند شورای مرکزی تا نیمه ی دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ با رای اعضا این تشکل مسوول خواهند بود.

6353

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا