خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین موزاییک ها برای کفسازی پشت بام و روف گاردن

رپورتاژ آگهی

با توجه به اینکه روف گاردن و پشت بام باید باید از عناصر فیزیکی طبیعی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب و باران های فصلی محافظت شود، بنابراین استفاده موزاییک واش بتن و موزاییک حیاط برای پشت بام امری ضروری می باشد. مرحله آخر کف سازی ساختمان موزاییک پشت بام ساختمان ها است. استفاده از موزاییک مناسب برای پشت بام و روف گاردن جدا از ظاهر زیبا، به عنوان یک عایق برای جلوگیری از ورود باران به داخل ساختمان نیز عمل می کند. مراحل کار باید با دقت انجام شود تا سقف بتواند در برابر شرایط مختلف آب و هوایی بهترین عملکرد را داشته باشد. برای این منظور لازم است نقشه دقیقی از سقف داشته باشید تا موزاییک کاری به روشی کاملا درست و اصولی انجام شود، تا در شرایط تغییر آب و هوا و بارش باران و برف خساراتی با ساختمان وارد نشود.

استفاده از موزاییک مناسب برای پشت بام چه اهمیتی دارد؟

  • عایق محافظتی برای بام خانه شما

قرار دادن تجهیزات به طور مستقیم بر روی سقف باعث آسیب به سقف و ایزوگام بالا می شود. اولین و مهمترین فایده استفاده از کفپوش مناسب مثل موزاییک واش بتن برای محافظت از بام خانه شما است. استفاده از کفپوش مناسب باعث می شود عایق کاری و ایزوگام شما آسیب نبیند، نشت آب نداشته باشید و می توانید از وسایل روف گاردن برای زیبا سازی پشت بام خانه خود استفاده کنید و از این فضا لذت ببرید.

  • ساخت یک فضای کاربردی

شما با کف سازی مناسب پشت بام خانه خود فضایی قابل استفاده را ایجاد می کنید. پشت بام خانه خود را با موزاییک حیاط و موزاییک واش بتن کف سازی کنید و به محلی برای مهمانی ها، بازی ‌های کودکانه و گزینه ای برای گذراندن وقت در بیرون از خانه تبدیل کنید. برای مشاهده قیمت موزاییک پشت بام و روف گاردن می توانید به وب سایت خانه موزاییک مراجعه کنید.

چه موزاییک هایی برای پشت بام مناسب است؟

  1. موزاییک های پرسی

همانطور که از نام این موزاییک مشخص است این مصالح ها برای متراکم شدن زیر دستگاه پرس قرار می گیرند به همین دلیل به آن ها موزاییک پرسی می گویند. مقاومت و استحکام این نوع موزاییک ها بسیار زیاد است. یکی از بهترین انتخاب ها برای موزاییک پشت بام و روف گاردن موزاییک پرسی و موزاییک حیاط است. برای خرید موزاییک حیاط با بهترین قیمت و تضمین بالاترین کیفیت می توانید با مشاوران ما در این مجموعه ارتباط برقرار کنید و قیمت موزاییک پرسی را از کارشناسان ما بپرسین.

  1. موزاییک حیاط

یکی دیگر از بهترین گزینه های انتخابی برای موزاییک پشت بام و روف گاردن موطاییک حیاط است که در مدل های زیر دسته بندی می شود.

  • موزاییک حیاط برجسته
  • موزاییک پلیمری
  • موزاییک واش بتن
  • موزاییک های سفید روف گاردن و پشت بام
  • موزاییک واش بتن و حیاط طرح دار
  1. موزاییک پلیمری

در مقایسه با سنگ‌های طبیعی، موزاییک‌های پلیمری مقاومت بالاتری دارند، زیرا عناصر پلیمری یک شبکه بلوری قوی را در ساختار خود تشکیل می‌دهند. طرح و تنوع رنگ موزاییک های پلیمری بسیار زیاد است و به همین دلیل مناسب ترین گزینه برای کف سازی پشت بام و روف گاردن محسوب می شوند. رنگ و تنوع موزاییک های پلیمری را می توان شخصی سازی کرد و بنا به درخواست مشتری طرح و رنگ آن ساخته می شود.

این موزاییک پلیمری دارای رطوبت کم، اصطکاک بالا و مقاومت بالا در برابر سرما و گرما است. موزاییک های پلیمری بر پایه بتن از مواد افزودنی بتن ساخته می شوند. به همین دلیل، آنها می ‌توانند نیازهای شما را برای داشتن یک کفپوش مناسب پشت بام برآورده کنند. این نوع کفپوش اجازه عبور رطوبت از فضای زیرین را نمی دهد و در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم است.

  1. موزاییک واش بتن

نام دیگر موزاییک های واش بتن موزاییک شسته شده است. دوام و مقاومت این نوع موزاییک کاملا بالا است و بخاطر همین موضوع جزء لیست بهترین موزاییک ها برای پشت بام و روف گاردن قرار می گیرد. این موزاییک ها به خاطر داشتن سنگ ریزه روی سطح آن لایه مقاوم و زبری را برای موزاییک ایجاد می کنند. تنوع رنگ و زیبایی منحصر به فرد موزاییک های بتنی استفاده از آنها را برای فضاها ی باز کاملا مناسب است. موزاییک های واش بتن درست است که تنوع طراحی بالایی ندارند، اما تنوع رنگی بسیار زیادی دارند.

مزایای استفاده از موزاییک برای پشت بام

عمر نسبتاً طولانی دارند و در صورت لزوم در کوتاه ترین زمان قابل تعویض هستند. در عین حال نصب کاملا راحتی دارند. ظاهر زیبایی دارد و سطح سقف، نمای عینی خوبی پیدا می کند. دوام و مقاومت بالا در برابر تابش مداوم نور خورشید در فصل گرما و باران های شدید در فصل بارندگی از ویژگی های مهم نصب موزاییک روی پشت بام و روف گاردن است. برای خرید موزاییک حیاط و موزاییک واش بتن می توانید وارد وب سایت خانه موزاییک شوید.

یک موزاییک مناسب برای پشت بام و روف گاردن باید چه مزیتی داشته باشد.

همانطور که در بالای این مطلب به شما عزیزان توضیح داده ایم برای کفپوش مناسب پشت بام می توانید از موزاییک های مختلفی استفاده کنید. حتی باید بدانیم که موزاییک مناسب برای پشت بام و روف گاردن باید دارای چه خصوصیاتی باشد.

  1. وزن سبکی داشته باشند

یکی از مهمترین ویژگی های موزاییک برای پشت بام توجه به وزن آن ها است که باید دارای وزن کمی باشند. این به این دلیل است که فضای پشت بام توانایی تحمل بار محدودی را دارد بخاطر همین موضوع نباید از موزاییک هایی که وزن بالایی دارند باری کفپوش پشت بام استفاده کرد.

  1. در برابر شرایط آب و هوایی کاملا مستحکم باشند

از آنجایی که سقف و پشت بام در تماس مستقیم با نور خورشید و باران است، لازم است موزاییکی انتخاب شود که در برابر اثرات آب و هوا بسیار مقاوم باشد. شما می توانید با برقرای ارتباط با کارشناسان خانه موزاییک علاوه بر اطلاع از قیمت موزاییک می توانید با گرفتن مشاوره موزاییک مناسب را برای محل پروژه خود انتخاب کنید.

  1. در برابر ضربه مقاوم باشد

موزاییک پشت بام مثل موزاییک حیاط و موزاییک واش بتن باید در برابر هرگونه ضربه مقاومت داشته باشند تا به راحتی شکسته نشوند. اگر موزاییک انتخابی شما مقاومت بالایی نداشته باشد و در صورت ضربه آسیب ببینند شما باید هزینه های زیادی بابت بازسازی و تخریب موزاییک ها بپردازید.

  1. لغزنده نباشد

سطح موزاییک پشت بام شما باید کاملا اصطکاک کافی را داشته باشد تا هنگام بارندگی و بارش برف سطح لغزنده ای نداشته باشد. اگر سطح موزاییک شما لغزنده باشد باعث بروز حوادث ناگوار در زمان های بارندگی خواهد شد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا