خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای استودیوی خیابان میرداماد چه بود؟

ضدیت مداوم «داریوش سجادی»، بلاگر همسوی جریان احمدی‌نژاد که مقیم آریزونا در آمریکاست، با هاشمی رفسنجانی باعث شده احتمالاتی باقی مانده از گذشته در این باره مطرح شود که به انتخابات سال 84 و تلویزیون ماهواره ای «هما» بازمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، برخی این حمله‌های مداوم سجادی را به مسایل باقی مانده از زمان مدیریت شبکه‌ی ماهواره‌ای «هما» در دهه‌ی هشتاد ربط می‌دهند؛ یعنی زمانی که او همسو با جریان اصلاحات و حتی هاشمی رفسنجانی بود.

«حسین سیوانی»، فرماندار کنونی «خوی» چندی پیش در فیسبوک در این باره خطاب به یکی از دوستان سجادی نوشت: «لطفا از احوالات «شهناز تهرانی» هم بپرسید و اینکه بالاخره جدال ایشان با شهناز تهرانی به کجا رسید و برنده‌اش چه کسی بود؟ همینطور بپرسید از هاشمی رفسنجانی چقدر طلب دارد؟»

یکی هم به آقای سیوانی اینچنین پاسخ داده است: «یکی ایشون و یکی نیک آهنگ کوثر هنوز طلبشون وصول نشده»!

«نیک آهنگ کوثر»، کاریکاتوریستی که کار خود را همزمان با شروع مدیرمسوولی «حسین شریعتمداری» در روزنامه‌ی کیهان آغاز کرد، در اواخر دهه‌ی هفتاد یا اوایل دهه‌ی 80 با مهدی هاشمی، فرزند آیت الله هاشمی در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت همکاری می‌کرده است.

«سیدفرید حاج‌سیدجوادی» از پژوهشگران شورای عالی انقلاب فرهنگی هم در گوگل پلاس نوشته بود: «به نوشته‌های مکرر سجادی برضد هاشمی بدبین‌ام. پشتیبان تلویزیون ماهواره‌ای هما چه شخصیتی بود که در خیابان میرداماد استودیو داشتند؟»

اشاره‌هایی که در ادعاها مطرح شده، به شبکه‌ی ماهواره‌ای هما برمی‌گردد که در سال‌های 83 تا 85 فعال بود و در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 از کاندیداتوری «هاشمی رفسنجانی» حمایت ویژه می‌کرد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در آن سال موضعی متفاوت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان داشت و در انتخابات مورد حمایت بخشی از هر دو جناح قرار گرفته بود؛ هم بخشی از حزب کارگزاران و هم بخشی از حزب موتلفه از کاندیداتوری او حمایت کرده بودند.

سجادی تابستان سال گذشته در سفری به تهران با تعدادی از رسانه‌ها و مجموعه‌ها و افراد بانفوذ اصولگرا و همچنین جریان احمدی‌نژاد ملاقات‌هایی داشته است. رسانه‌های این جریان بیشتر نوشته‌های او علیه هاشمی رفسنجانی را پوشش می‌دهند. ارتباط سال گذشته بر میزان اهمیت پرسش‌ها درباره‌ی گذشته افزوده است.

حالا پس از سال‌ها و با انتقادات بی وقفه‌ی داریوش سجادی، پرسش‌هایی از جمله پرسش آقای «حاج‌سیدجوادی» درباره‌ی شخصیتی که پشتیبان تلویزیون ماهواره‌ای هما بوده و در خیابان میرداماد استودیو داشتند، بیشتر جلب توجه می‌کند.

آیا در این ماجرا رد پای «خزعلی»ها را هم باید جستجو کرد؟ سال گذشته «مهدی خزعلی» از همکاران فرهنگی «سعید امامی» و فرزند مرحوم آیت الله ابوالقاسم خزعلی، از اعضای مجلس خبرگان در نمایشگاه مطبوعات به سایت «گذار» درباره‌ی یکی از برادرانش اشاره کرده بود که: «همان فرزندی که در آمریکا شبکه‌ی ماهواره‌ای هما و در دبی شبکه‌ی ماهواره‌ای ایرانیان را داشت و شریک مالک جم‌تی‌وی بود».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آفرين انصاف نيوز ، من مدتها انتظار چنين روزى را ميكشيدم كه پشت پرده اين اصلاح طلب سابق بر ملا بشه. يادتون مياد من چقدر اعتراض ميكردم به انتشار – نمايش – مقالات او در اين سايت ؟ كاملاً مشخص بود از مقالاتش كه اين بابا انگيزه خدائى نداره ، اما شما هم انصافاً سربسته يا نصفه و نيمه قضيه رو مطرح كرده ايد نميدونم از چى يا از كى رودربايستى داريد چرا مطالب رو كاملاً باز نميكنيد ؟ ضمناً طرح نام دكتر مهدى خزعلى هم در اين مورد شايسته نبود برادر ايشون – عليرضا – هم اصلاً هيچگونه وجه اشتراكى با ايشون نداره ، شبكه هاى ماهواره اى هم مربوط به ههمين برادر كوچيكه است و دكتر مهدى خزعلى هم بابت افشاءگرى و مخالفت با او خيلى هزينه داده، لذا درست نيست اين موضوع رو به ايشون ربط داد. من بعنوان خواننده هميشگى انصاف ازتون انتظار دارم كه باز هم ناگفته هاى اين جماعت تاجر پيشه را بيشتر منتشر كنيد. موفق باشيد

  2. من هم مانند این آقا سپهر معتقدم شما هم انصافاً سربسته يا نصفه و نيمه قضيه رو مطرح كرده ايد نميدونم از چى يا از كى رودربايستى داريد چرا مطالب رو كاملاً باز نميكنيد ؟
    مشتاقانه و هیجان زده چشم انتظار بقیه قصه تان هستم.

  3. با سلام به مسولين انصاف، اگر چنانچه كامنت گذار دومى خود آقاى سجادى باشد من پيشنهاد ميدم كه با توجه به درخواست خود ايشان قضيه را منصفانه و خداپسندانه پيگيرى كنيد، چون اخلاقاً صحيح نيست استخوان لاى زخم باقى بماند، مضافاً باينكه تعريض ايشان در پايان كامنت هم ضرورت پيگيرى را دو چندان ميكند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا