خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلیل حذف طارمی از لیست تیم ملی «بی احترامی به ارزش‌ها» بود؟!

سرمربی تیم ملی در واکنش به انتقادات از حذف مهدی طارمی از لیست تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی به همه مردم تعلق دارد و متعلق به یک مربی و یا بازیکن خاص نیست. طارمی بازیکن فوق‌العاده ای است و ما به او نیاز داریم اما در عین حال ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آنها احترام می‌گذاشتیم.

به گزارش فارس، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل لبنان اظهار داشت: مسابقه فردا اهمیت زیادی دارد،برای بازی فردا کاملا آماده هستیم و به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.

وی افزود: می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم، آنها سازماندهی خوبی دارند و برای حریفان رقیب سختی محسوب می‌شوند. مطمئن باشید با حداکثر تلاش بهترین نتیجه را خواهیم گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص عدم دعوت از مهدی طارمی گفت: تیم ملی به همه مردم تعلق دارد و متعلق به یک مربی و یا بازیکن خاص نیست. طارمی بازیکن فوق‌العاده ای است و ما به او نیاز داریم اما در عین حال ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آنها احترام می‌گذاشتیم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که تیم ملی ایران صدرنشین گروه است و چقدر احتمال می‌دهد این مسیر را تا انتها با موفقیت طی کند گفت: نمی‌خواهم در مورد احتمالات صحبت کنم ولی ما نشان دادیم کیفیت لازم را داریم و اطمینان داریم می‌توانیم این مسیر را با موفقیت طی کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا