خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«احمدی نژادی های شنبه» رسید

عبدالرضا داوری، یکی از لیدرهای هواداران مشایی و احمدی نژاد، از شکل گیری «احمدی نژادی های شنبه» خبر داده که نشانه ی اختلافات این طیف است.

به گزارش انصاف نیوز، داوری صبح امروز بامداد یکشنبه در تلگرام نوشت:

اول| “مجاهدان شنبه” اصطلاحي است که “احمد کسروي” در کتاب تاريخ مشروطه روایت کرده است. ماجرا از این قرار است که انقلاب مشروطه در روز جمعه پیروز شد و بر همین مبنا، فاتحان اصلی مشروطه به “مجاهدان جمعه” مشهور شدند. اما وقتي پيروزي مشروطه مسجل شد، نامه هاي فراوان بود که در پي آن منتشر می شد و برخي افراد که کمترین نقشي در جنبش مشروطه و پيروزي آن نداشتند، ناگهان با قطار فشنگ و چهره هاي مبارز در عکس ها ظاهر شدند و اينطور القاء کردند که مشروطه را اینها به پيروزي رساندند و بر همین اساس به “مجاهدان شنبه” مشهور شدند و از قضا در ابتداي صف مجاهدان هم قرار گرفتند!
در مقابل، “ستارخان” که بعدها در دوران استبداد در “پارک اتابک” زخمي شد يا “باقرخان” که در کوه هاي کرمانشاه سر بريده شد، ادعايي در مشروطه نداشتند و فقط پس از آن، هزينه مشروطه خواهی شان را پرداختند.

دوم| با این روایت کوتاه به نظرم می آید که این روزها بخصوص پس از قیام آمل و جیرفت و زنجان، شاهد پدیده “احمدی نژادی های شنبه” که از 92 تا 95 خبری از ایشان نبود، هستیم و البته قدمشان سر چشم همه عدالتخواهان؛ فقط خدا کند که این عزیزان نورسیده، “احمدی نژادی های جمعه” را به سرنوشت ستارخان و باقرخان دچار نکنند که: فضل الله مجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما…

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. دقت کنید به این عبارت «قیام آمل و جیرفت و زنجان» که نشان می دهد فرقه ضاله نوبابیان «جیغ و داد»، یعنی همان فتنه گران واقعی 88، در صدد هستند که در انتخابات 96 کشور را به آشوب بکشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا