خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد دولت از «خوش‌رقصی بر آنتن زنده و خبرسازی جعلی» علیه اردکانیان

علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری، با اشاره به تخریب‌های اخیر علیه وزیر نیرو در توییتی نوشت: خوش‌رقصی بر آنتن زنده و خبرسازی‌های چرک و جعلی برای ترور شخصیتی، قطعا جزئی از راه حل نیست و فقط می‌تواند نشان از غنیمت شمردن روزهای باقیمانده برای انتقام‌گیری بیشتر باشد.

به گزارش ایسنا، معزی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«‏بحران ‎قطعی برق، مسأله‌ای پیچیده و چند ساحتی است؛ تغییرات پرشتاب اقلیمی و همچنین شرایط تحریمی فرساینده و اقتضائاتش، تولید ‎برق را دچار معضل کرده و بی‌گمان باید فروتنانه عذرخواه شهروندان برای وضعیت غیرقابل قبول چند روز گذشته بود. آنچنانکه رئیس‌جمهور و وزیر از مردم عذرخواهی کردند.

‏ساده‌سازی مسائل، منحرف ساختن افکار عمومی، فروکاستن بحران به مدیریت اشخاص، خوش‌رقصی بر آنتن زنده و خبرسازی‌های چرک و جعلی برای ترور شخصیتی، قطعا جزئی از راه حل نیست و فقط می‌تواند نشان از غنیمت شمردن روزهای باقیمانده برای انتقام‌گیری بیشتر باشد.

‏سال‌ها مدیریت ارشد در ‎وزارت نیرو، هیأت علمی دانشگاه شریف و استاد دانشگاه درسدن آلمان و همچنین مدیریت و تأسیس انستیتو در دانشگاه سازمان ملل، از ‎اردکانیان، چهره‌ی معتبر بین‌المللی و سرمایه‌ انسانی ممتاز و شایسته‌ای برای ایران ساخته. از سوزاندن سرمایه‌ها برق تولید نخواهد شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا