خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیسی: مردم ناراضی‌اند و نخبگان نگران هستند

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم گفت: در این سال‌ها زحمات بسیاری کشیده شده است که قابل توجه هستند اما در شرایط موجود که مردم ناراضی هستند و نخبگان و دغدغه‌مندان نگرانند، می‌توان با شناخت مشکلات، اولویت‌گذاری مسائل کشور، کار جهادی و شناخت راهکارها و راه‌حل‌ها تحول را در کشور عملیاتی کرد.

به‌گزارش تسنیم، آیت‌الله رئیسی عصر روز جمعه در دیدار با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه مدرسین را مجموعه‌ای اثرگذار عنوان کرد که در طول دوران حیات خود چه در جریان مبارزه با حکومت ستم‌شاهی و حمایت از برپایی نظام اسلامی و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی گام‌های اساسی برداشته است.

رئیسی با اشاره به حرکت‌های زمان‌شناسانه علمای جامعه مدرسین و موضع‌گیری‌های بموقع ایشان گفت: از نقش‌آفرینی هدایت‌گر و روشنگرانه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ایام انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم.

رییس جمهور منتخب گفت: با توجه به شناختی که از امکانات مادی و معنوی، نیروی انسانی کارآمد، اراده جدی مدیران و توان جوانان دارم معتقدم که راه برون‌رفت از مشکلات کشور وجود دارد.

رئیسی با تأکید بر اینکه “مجموعه‌ای از دیدگاه‌ها و سیاست‌ها از جمله بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را به‌عنوان اسناد بالادستی در اختیار داریم”، افزود: این سیاست‌ها پایه‌ای برای برنامه‌ریزی‌ در راستای تحول در جامعه خواهند بود.

وی همچنین با تأکید بر لزوم ارج نهادن به تمام خدمات و تلاش‌های دولت‌ها و مجالس قبلی اضافه کرد: در این سال‌ها زحمات بسیاری کشیده شده است که قابل توجه هستند اما در شرایط موجود که مردم ناراضی هستند و نخبگان و دغدغه‌مندان نگرانند، می‌توان با شناخت مشکلات، اولویت‌گذاری مسائل کشور، کار جهادی و شناخت راهکارها و راه‌حل‌ها تحول را در کشور عملیاتی کرد.

رئیس جمهور منتخب در بخش دیگری از این دیدار و در پاسخ به پیشنهادات و نظرات مطرح‌شده از سوی اعضای جامعه مدرسین، اظهار داشت: در دولت جدید استفاده از نظرات و دیدگاه‌های علما، فضلا و جامعه مدرسین حوزه علمیه را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پشتوانه محکمی برای خود می‌دانیم و از پیشنهادات و انتقادات استقبال می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز فضای مبارزه با فساد در کشور ایجاد شده است و باید با ادامه این روند و همچنین افزایش کارآمدی، سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نظام را افزایش دهیم.

رئیس جمهور منتخب با تأکید بر لزوم چابک‌سازی نظام اداری تصریح کرد: تحقق وعده‌ها نیازمند نظام اداری چابک است و به‌دور از بروکراسی معمول در مسیر تحقق وعده‌ها گام بر می‌داریم.

در این دیدار رئیس و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخاب آیت‌الله رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری را تبریک گفته در سخنانی جداگانه پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با رئیس جمهور منتخب در میان گذاشتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا