خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اگر مدافعان حرم نبودند داعش افغانستان را به اشغال خود درآورده بود»

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه «اگر شهدای جبهه مقاومت و مدافعان حرم نبودند داعش افغانستان تا بنگلادش را به اشغال خود درآورده بود»، گفت: ما به دنبال تشکل بسیج جهان اسلام هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا فلاح‌زاده در مراسم چهلمین روز شهادت شهید سعید مجیدی با اشاره به ویژگی شهدای مدافع حرم اظهار داشت: مهمترین و اصلی‌ترین شاخصه و ویژگی شهدای مدافع حرم مسئله ولایت‌مداری است که همین امر عامل هراس و ترس شدید و روزافزون دشمنان شده و ولایت‌مداری شهدای والامقامی همانند سردار شهید مجیدی به مانند حجر بن عدی است که هم بصیر بود و هم دارای صبر و استقامت بودند.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند که ملت فهیم ایران وارثان و تداوم دهندگان فرهنگ عاشورا، قیام سیدالشهدا(ع) و شهدای کربلا هستند و با عظمت در مقابل توطئه‌های شوم بدخواهان می‌ایستند به طوری که فرزندان مقاوم خانواده شهدا در اردوگاه امام حسین ( ع) درس آموخته‌اند و نامشان در تاریخ ماندگار می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به حرکت انقلاب اسلامی گفت: اردو گاه باطل از ابتدا در مقابل جبهه حق و نور ایستاد به طوری که روزی مقابل علی(ع) ایستاد و همانطور، به مصاف امام حسین(ع) رفت و به خاندان آل‌الله(ع) سنگ پرانی کردند، فرزندان ائمه اطهار(ع) و امامزادگان را در کل ایران به شهادت رساندند و در مقابل امام راحل که برای احیای اسلام ناب محمدی قیام و حرکت کرد ایستادند زیراحرکت امام امت و انقلاب سراسر از جنس نور و همه این حرکت برای خدا بود و چیزی جز خدا نبود و همه اتفاقات با خواست و مشیت الهی رقم خورد.

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند که ما وارث امام حسین(ع) هستیم و با عظمت در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد و امیدواریم رهبرمعظم انقلاب اسلامی پرچم را به دست امام زمان (عج)بدهند.

فلاح‌زاده افزود: امام راحل می‌فرمایند “ما به دنبال تشکل بسیج جهان اسلام هستیم و درمقابل قداره بندها و ظالمان می ایستیم و اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و همه باید در این مسیر بیش از پیش تلاش کنند” که نشان از هدف عالی امام راحل و انقلاب اسلامی برای ترویج اسلام ناب محمدی در دنیا است و امروز هم می‌بینیم اسلام ناب محمدی ابهت پوشالی استکبار را درهم کوبیده و دشمن به زانو درآمده است.

وی عنوان کرد: پس از امام راحل، مقام معظم رهبری با تدبیر حکیمانه برای تشکیل سپاه قدس به‌عنوان بستری برای بسیح جهان اسلام شکل گرفت و اگر تدبیر معظم‌له و از خودگذشتگی و ایثار، خلوص و ایمان، خون پاک شهدا و دعای خیر والدین و خانواده شهدا نبود همین داعش برای جمع کردن جهان تشیع کافی بود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: اگر شهدای جبهه مقاومت و مدافعان حرم نبودند داعش افغانستان تا بنگلادش را به اشغال خود درآورده بود بنابراین باید قدردان خون این عزیزان باشیم و در پاسداری از خون آنان از هیچ کار و تلاشی فروگذار نباشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا