خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چه خیری آقای طارمی؟ چه حکمتی جناب روابط عمومی پرسپولیس؟

بی تدبیری،‌ اقدام غیر مسئولانه و ضرر و زیانی که مدیران و وکلای باشگاه پرسپولیس به همراه مهدی طارمی مهاجم ملی پوش این تیم به منافع عمومی و دولتی سرخپوشان وارد کرده‌اند به هیچ وجه ارتباطی با حکمت الهی ندارد و این ادبیات جز به منظور سلب مسئولیت از علی‌اکبر طاهری و زیرمجموعه‌اش نیست.

به گزارش خبرنگارشفقناورزشی،‌ ویدیوی منتشر شده بین مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی بی شک یکی از آزار دهنده ترین  دیالوگ‌های فوتبال ایران طی چند سال اخیر است، آن هم درست در زمانی که سرخپوشان دو پنجره نقل‌ و انتقالاتی از جذب هر گونه بازیکن داخلی و خارجی و مهدی طارمی چهار ماه از همراهی تیمش محروم شده‌اند و این بازیکن و باشگاه باید به طور مشترک مبلغی معادل ۷۸۹۵۰۰ یورو به باشگاه ترکیه‌ای پرداخت کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس: خیلی شوک وارد شد؟

مهدی طارمی: نه بابا…

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس: یه اتفاقی افتاده که شاید یه حکمتی بوده؛ ها مهدی؟

طارمی: صد در صد،‌خیریتی بوده،‌همینجوری که نمی‌شه…

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس: به هر حال هواداران الهلال به صفحات مجازی مسئولان باشگاه ریزه اسپور رفته‌اند و از آن‌ها تشکر کرده‌اند بابت اینکه تو نیستی…

ادبیات عجیب و غریب مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به همراه مهاجم ملی پوش این تیم در مقابل دوربین نه تنها تاسف آور است بلکه سعی بر توهین به شعور مخاطبان و هواداران فوتبال از سوی این دو از هر اتفاق دیگری آزار دهنده تر است.

آقای روابط عمومی! چه حکمتی در بی‌تدبیری و کارنابلد بودن علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و وکلای این باشگاه وجود دارد که منجر به محرومیت سرخپوشان از دو پنجره نقل‌ و انتقالاتی و جذب هر گونه بازیکن داخلی و خارجی به همراه پرداخت مشترک ۷۸۹۵۰۰ یورو به صورت مشترک با مهاجم محروم این تیم به باشگاه ترکیه‌ای وجود دارد؟

آقای طارمی شاید شما بهتر می‌دانید اما ای کاش در همین ویدیوی منتشر شده عنوان می‌کردید که چه خیر صد در صدی در محرومیت سرخپوشان از دو پنجره نقل و انتقالاتی، ‌پرداخت جریمه ۷۸۹۵۰۰ یورویی و بحران بوجود آمده برای پرسپولیسی‌ها در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست؟

شاید مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مهاجم ملی‌پوش این تیم بهتر از هر کس دیگری خیر و حکمت را می‌دانند اما ای کاش برای اهالی فوتبال توضیح می‌دادند که چه خیر و حکمتی در وضعیت قرمز و بغرنج پیش آمده برای پرسپولیسی‌ها وجود دارد که کسی متوجه آن نیست؟

اینکه طاهری و وکلای باشگاه پرسپولیس از احتمال محرومیت طارمی و باشگاه مطلع بوده‌اند کم و بیش بر کسی پوشیده نیست، چرا که از مدت‌ها قبل نیز حتی وکیل مهدی طارمی اعلام کرده بود این بازیکن به دلیل فسخ قرارداد با ریزه اسپور و بازگشت به جمع سرخپوشان پایتخت نهایتا چهار ماه از همراهی تیمش محروم خواهد شد و به طور قطع قصور مسئولان باشگاه پرسپولیس در این زمینه نابخشودنی و غیر قابل گذشت است.

مسئله دیگری که وجود دارد این است که حتی اگر طاهری به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و وکلای حقوقی باشگاه از احتمال محرومیت سرخپوشان از نقل و انتقالات و نیز جریمه مالی مطلع نبوده و نسبت به آن آگاهی نداشته‌اند قصورشان کم نیست و به طور حتم باید نسبت به اتفاقی که برای این باشگاه پرهوادار دولتی رخ داده پاسخ‌گو باشند.

در پایان اما ای کاش مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مهاجم این تیم بدانند قصور و اقدام غیر مسئولانه مدیران باشگاه و بازیکنی که با رفت و برگشتش جز حاشیه و جریمه و بحران هدیه دیگری برای سرخپوشان نداشتند هیچ ارتباطی با خیر و حکمت ندارد و به طور حتم اقدام عجیب مسئولان این تیم در بازگشت مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس چیزی جز سهل‌انگاری و بی‌تفاوتی نسبت به بیت المال و منافع عمومی و دولتی این باشگاه پر طرفدار نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا