خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه 20 تشکل دانشجویی در حمایت از رییس دانشگاه آزاد و درباره استاندار فارس

20 تشكل دانشجويي استان فارس در حمایت از انتصاب دکتر میرزاده، رییس دانشگاه آزاد و نیز اعلام انتظارات خود برای انتصاب های دولت یازدهم در این استان، دو بیانیه ی جداگانه منتشر کردند.

به گزارش انصاف نیوز، متن کامل بیانیه ی درباره ی انتخاب استاندار و مديران ارشد فارس، به این شرح است:
20 تشكل دانشجويي فارس با صدور بيانيه اي ضمن حمايت از عملكرد دولت يازدهم از رئيس جمهور محترم در مورد عزل و نصب استاندار و مديران ارشد فارس خواسته هاي به حق خود را چنين اعلام مي دارند:
حضور سياسي مردم در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و تحقق عيني حماسه سياسي ايرانيان برگ زريني را بر صفحه انقلاب اسلامي ايران به يادگار گذاشت.
مردم فارس نيز با مشاركت خود در انتخابات رياست جمهوري به وظيفه خود عمل كردند و اينك اين رئيس جمهور محترم است كه مي بايست با انتخاب مديران شايسته در استان فارس به دنبال تحقق وعده هاي انتخاباتي خود باشد و مشكلات مردم فارس را با كليد تدبير و اعتدال بگشايد.
فارس به اندازه هشت استان كشور وسعت و به اندازه شش استان جمعيت دار. بدون شك استان فارس با توجه به مركز سومين حرم اهل بيت(ع) و ظرفيت هاي بي بديل در زمينه هاي فرهنگي، صنعتي، كشاورزي ، هنري، گردشگري و … نيازمند استانداري در حد نام و آوازه ي اين استان است. و اين مسئوليت رئيس جمهور محترم را نسبت به فارس دو چندان مي كند. استاندار فارس بايد در حد و قواره فرهنگ و تمدن بالاي فارس باشد. استاندار جديد بايد فارغ از تمام هياهوهاي حزبي به مشكلات مردم بپردازد و نبايد چونان گذشته و اين 8 سال پشت سر گذاشته شده از كساني باشد كه در عوض ايجاد اتحاد موجب تشتت و عدم رشد استان شود. وظايف استاندار مشخص است و مردم فهيم فاس واقف بر وظايف هستند و از استاندارد آينده فراتر از ديد اداري و تشكيلاتي انتظار دارند و خواستار دوري جستن از هر گونه كار حزبي و گروهي خاص هستند كه بارها در اين مدت فارس را به ميدان هياهويي تبديل كرد كه عده اي فارس را شخم بزنند و باعث پس ر فت و نه توسعه در دولت اخلاق مدار شوند.
جنبش دانشجويي فارس از رئيس جمهور محترم خواستار است كه در انتخاب استاندار آينده با نگاه به پرونده استانداري فارس در 8 سال گذشته مشكلات واقعي مردم را در نظر گرفته و بهترين گزينه را براي مردمي كه ايشان را به نمايندگي خود در اداه كشور گماشته اند انتخاب نمايند كه به مواردي اشاره مي شود.
استاندار پروازي براي فارس نمي خواهيم.
از جمله نقدهاي جدي بر گذشته استانداري فارس استفاه ازمديران غير بومي بوده و استاندار آينده فارس بايد بر خلاف برخي از استانداران گذشته به همراه خانواده خود در شيراز زندگي كنند. و در فارس قحط الرجالي رخ ننموده كه مديران ارشد فارس را از ديگر استانها انتخاب نمايند. استاندار آينده بايد به تمام ظرفيت هاي فارس واقف باشد.
تجربه و تخصص
عدم تجربه و تخصص كافي براي استانداري در فارس 8 سال گذشته تنها به عقب ماندگي هاي اين سالهاي فارس انجاميد. براي استاني كه به تعبير مقام معظم رهبري در قله است قاعدتاً استانداري براي اين ديار بايد انتخاب شود كه خود نيز از نظر سوابق، تجربه و تخصص در قله و در خور شأن استان پهناور فارس باشد.
 
پاسخ گويي و انتقاد پذيري
با توجه به تأكيد مكرر مقام معظم رهبري مبتني بر پاسخگويي مسئولان نسبت به مردم در فارس علي رغم وعده هاي استاندار گذشته در رسانه جهت پيگيري ولي ديري نپاييد كه ايشان سايت هاي خبري را بي هويت و منتقدان را منجمد مي خواند.
عزل و نصب هاي بولدرزي و بي سر و صدا
يكي از انتقادات جدي كه نسبت به مديريت سابق فارس مي شود عزل و نصب هاي فله اي و جابجايي اغلب مديران و در نتيجه بي ثباتي در استان فارس بود، كه براي نمونه در يك ماه از 24 مهر تا 24 آبان 91 توسط استاندار 8 عزل و نصب در سطح مديريت استان صورت گرفت.
رئيس جمهور محترم؛ اوضاع و احوال رفتار جريانات سياسي فارس با حاكمان اين ديار در طي زمان بسيار قابل توجه و عبرت امور را تحت جرياناتي كه گاه كفن پوش به خيابان مي ريختند و چندي بعد سينه چاك همان رفتارها بودند. هر انسان ناظر و منصفي بر رفتارهاي دوگانه و گاه سهم خواهانه برخي از اين جريانات سياسي مدعي اصولگرايي را تأييد خواهد كرد. جامعه دانشجويي فارس خواهان انتخاب استانداري است كه ديگر با اين جملات از قبيل «كسي حرفي نزند» «همه چيز خوب است» باعث تشويش اذهان عمومي نشويد» و … روبرو نشوند.
 
همچنین متن کامل بیانیه این تشکل ها در حمایت از انتصاب دکتر میرزاده به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم. من امیدوارم که شما آقایان و سایرین کمک کنید تا این دانشگاه که به پیشنهاد آقای هاشمی تاسیس گردید و پیشنهاد خوبی است فعالیتش زیاد گردیده و توسعه یابد. امام خمینی(ره)
امروزه در دنیای معاصر و چشم انداز عصر پیش رو ، آنچه سرنوشت ساز و نقش آفرین در سعادتمندی و توانمندی یک کشور است ، میزان اندوخته های علمی کاربردی و فناوری و تولید و ایجاد توانایی و خلاقیت است که این مدال افتخار در سایه همت بلند و سعی مشکور اساتید و پژوهشگران ، محققین و دانشجویان و هیات امنا و … بر سردر دانشگاه آزاد اسلامی آویزان است .
دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاههای خصوصی دنیا ، در سه دهه اخیر در تولید علم و بارور کردن و رشد دادن به نظریه پردازیها و تئوریهایی که معمولا نطفه زایش و رویش یک ابداع و اختراع جدید و ارائه یک متاع جدید علمی است ، همواره در کنار مقام معظم رهبری و پشتوانه عظیم سخت افزاری و نرم افزاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود . در این میان نقش بی بدیل و زحمات پدرانه فرزند دلسوز انقلاب ، یار و یاور رهبری و حضرت امام خمینی (ره)  ، آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان پدر معنوی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین رئیس هیات امنا ، انکار ناپذیر و سزاوار تقدیر و تشکر می باشد.لازم به ذکر است که تلاشهای شبانه روزی اعضای محترم هیات امنا در ادوار گذشته علی الخصوص یادگار امام (ره) ، حجه الاسلام سید حسن خمینی که در نقش پشتیبان و از حامیان این سیستم آموزشی را یادآوری نموده و اجر اخروی آنان را از درگاه خداوند منان خواستار باشیم.
اینک در این برهه از زمان که فصل جدیدی از قانونمداری و نهادینه شدن قانون و اعتدال گرایی در سپهر سیاسی کشورمان گشوده شده است ،ضمن قدردانی و سپاس از زحمات ریاست پیشین دانشگاه آزاد اسلامی ، انتخاب اعتدال گونه دکتر حمید میرزاده به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از سوی هیات امنا  را تبریک گفته و آمادگی تشکلهای اسلامی سیاسی دانشگاههای آزاد اسلامی استان فارس جهت همکاری  با برنامه های دکتر میرزاده در جهت پیشبرد اهدافشان و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی با فصل الخطاب دانستن قانون اساسی و نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری را اعلام داشته و از تمامی اشخاص و گروههای حقیقی و حقوقی انتظار میرود  ضمن احترام به قانون و تمکین از تصمیمات قانونی به دور از افراط و تفریط در یک فضای اخلاق مدارانه ، با مدیریت جدید همکاری و نهال پیشرفت و  توسعه این مرز و بوم را کمافی السابق آبیاری نمایند . انشالله

به گزارش انصاف نیوز، اسامی تشکل های زیر در ذیل این بیانیه دیده می شود:
1- تشکل زاگرس دانشگاه ازاد اسلامی واحد  ارسنجان
2- تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد  کازرون
3- تشکل کانون نشر اندیشه های نو دانشگاه ازاد اسلامی واحد  کازرون
4- تشکل ال یاسین دانشگاه ازاد اسلامی واحد کازرون
5- تشکل  ولایت واحد سپیدان
6- تشکل اندیشه سازان جوان دانشگاه ازاد اسلامی واحد  ممسنی
7- انجمن اسلامی دانشجویان واحد ممسنی
8-  تشکل وصال 8 دانشگاه ازاد اسلامی واحد فسا
9- تشکل باران دانشگاه ازاد اسلامی واحد  سروستان
10-  تشکل انصار المهدی دانشگاه ازاد اسلامی واحد  لارستان
10-تشکل اندیشه ازاد دانشگاه ازاد اسلامی واحد  مرودشت
11-  تشکل اندیشه جوان دانشگاه ازاد اسلامی واحد  داراب
12-  تشکل صاحب الزمان دانشگاه ازاد اسلامی واحد داراب
13-  تشکل غدیر دانشگاه ازاد اسلامی واحد  استهبان
14-  تشکل وحدت نواندیشان دانشگاه ازاد اسلامی واحد  بیضا
15-  تشکل ال یاسین دانشگاه ازاد اسلامی واحد  کازرون
16-  تشکل پسران عاشورایی دانشگاه ازاد اسلامی واحد  سپیدان
17-  تشکل دختران عاشورایی دانشگاه ازاد اسلامی واحد  سپیدان
18-  تشکل هرمان دانشگاه ازاد اسلامی واحد  علوم و تحقیقات فارس
19-  تشکل موعود دانشگاه ازاد اسلامی واحد  فیروزاباد
20-  تشکل رهپویان وصال دانشگاه ازاد اسلامی واحد  آباده

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا