خرید تور تابستان ایران بوم گردی

+ اساتید همدان خطاب به مجلس: مخالف استیضاحیم

جمعی از اساتید انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه همدان و دانشگاه بوعلی در نامه ای سرگشاده به نمایندگان مجلس در حوزه انتخاباتی خود، از آنها خواستند تا با حضور در بین اساتید به توضیح موارد استیضاح پرداخته و از نظرات مخالف اکثریت اساتید دانشگاه مطلع شوند.

متن این نامه که در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته به این شرح است:

باسمه تعالی
جناب آقای دکتر کارخانه ای؛ نماینده مردم محترم همدان
جناب آقای آریایی نژاد؛ نماینده مردم محترم ملایر
جناب آقای سلطانی صبور؛ نماینده مردم محترم رزن
احتراما ، همانگونه که می دانیم پس از هشت سال که اجرای سیاست های نادرست دولت قبل به بخش زیادی از سرمایه های انسانی ،مادی و فرهنگی کشور آسیب فراوان وارد کرد ، دولتی با رویکرد عقلگرایی و باز گرداندن آرامش و امید به جامعه توسط مردم انتخاب گردید.

در حالیکه دانشگاه های کشور، در یکسال اخیرفضایی آرام و امیدوار به جایگزینی روش های درست را تجربه میکنند ، در آستانه سال جدید تحصیلی ،طرح استیضاح وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری با امضاء عده ای از نمایندگان از جمله جنابعالی در مجلس طرح شده است. از آنجاییکه ما بطور مستقیم در جریان و متن مسائل آموزش عالی قرار داشته و موارد طرح شده در استیضاح وزیر علوم را نادرست میدانیم از شما دعوت میناییم تا؛ دراولین فرصت وقبل از روز استیضاح با حضور در جمع ما به توضیح موارد استیضاح پرداخته شود تا از نظرات مخالف اکثریت اساتید دانشگاه با استیضاح مطلع گردید.
  
باتشکر
انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها –حوزه همدان
انجمن اسلامی اعضاء هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا