خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ارزیابی بهادری جهرمی از معاون اول جدید قوه قضاییه

علی بهادری جهرمی در پی انتخاب محمد مصدق به عنوان معاون اول قوه قضائیه گفت: دکتر محمد مصدق چهره علمی و دانشگاهی و همزمان قاضی باسابقه‌ای است که در سازمان قضایی نیروهای مسلح دیوان عدالت اداری و معاونت حقوقی قوه قضائیه نیز سابقه مدیریت درخشان و مثمری داشتند.

رئیس مرکز وکلا اضافه کرد: حضور کوتاه‌مدت و اما پرثمر حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد مصدق در دیوان عدالت اداری نشان داد یک مدیر جهادی کاملا موفق با ارتباط بسیار خوب با جوانان و رسانه می‌باشند و با موضوعات، دقیق و علمی برخورد می‌کنند و باید گفت مردمی بودن یکی از خصوصیات برجسته ایشان است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس اضافه کرد: اولین انتصاب ریاست جدید قوه قضائیه نشان داد که انتخاب‌ها هوشمندانه خواهد بود و انتخاب دکتر محمد مصدق به عنوان معاون اول قوه قضائیه دلیل بر اشرافیت آقای محسنی اژه‌ای بر قوه قضائیه و مدیران آن است.
استاد حقوق اساسی دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: انتخاب دکتر محمد مصدق نشان داد قوه‌قضائیه مسیری را که انتخاب کرده مسیری با ظرافت و بادقت در راستای حقوق مردم است و حضور ایشان به عنوان معاون اول در کنار ریاست قوه قضائیه مقوم تیم مدیریتی آتی قوه قضائیه و در امتداد مسیر تحول گذشته است.

وی اضافه کرد: دکتر محمد مصدق یادگارهای خوبی را در مدتی که در سمت معاونت حقوقی قوه قضائیه بودند به جای گذاشتند و در این مدت آیین نامه ها و بخش نامه های بسیاری تدوین کردند که به تصویب رسید و می‌توان گفت یکی از بنیانگذاران و تدوین‌کنندگان سند تحول قضایی بودند و ایشان به همراه ریاست قوه‌قضائیه و معاون اول وقت نظم نوینی را در قوه قضائیه پایه‌گذاری کردند و حضورشان در سمت معاون اولی بسیار بااهمیت است و لوایح و آئین‌نامه‌هایی که خودشان تدوین نمودند و مصوب شد را حالا می‌توانند با دقت و نظارت بیشتری اجرایی کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا