خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هفت تفاوت مسیح علی‌نژاد و روح‌الله زم برای جمهوری اسلامی

محسن مهدیان، فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی با عنوان «هفت تفاوت مسیح علی‌نژاد و روح‌الله زم برای جمهوری اسلامی» نوشت:

چرا دستگیری مسیح علی نژاد برای جمهوری اسلامی بی ارزش است؟ چرا روح الله زم ارزش داشت؟

یکم. روح الله زم نه صرفا یک ضدانقلاب، بلکه سرشاخه یک جریان براندازی در داخل کشور محسوب میشد. شناسایی عوامل متصل به روح الله زم در داخل اهمیت داشتند. کسانی که بستر انتقال اطلاعات را به زم فراهم کرده بودند.
مسیح علی نژاد از این جهت فاقد ارزش است.

دوم. روح الله زم نقش سازماندهی و آموزش و توسعه عملیات های میدانی آشوب در داخل را بر عهده داشت. بسیاری از پروژه های خیابانی با محوریت آمدنیوز انجام می شد. مسیح علی نژاد از این جهت بلااثر است.

سوم. روح الله زم نقش نفاق در ایجاد اختلافات داخلی و بدبینی به حاکمیت و مسوولین را با پخش اطلاعات دستکاری شده بر عهده داشت و حال آنکه مسیح علی نژاد از این جهت فاقد هرگونه توان وکارکردی است.

چهارم. روح الله زم به جهت عملیاتی بودن، نقش پیوند دهنده جریان های ضدانقلاب را برعهده داشت حال آنکه مسیح علی نژاد وجاهتی در بین ضدانقلاب ندارد تا نقش محوری بیابد.

پنجم. روح الله زم از برخی جریان های سیاسی در داخل حمایت می کرد و از این جهت تصویر نفاق گونه داشت. بر این اساس ادعای اصلاح داشت و می گفت آنچه شما می گوئید اغتشاشات ما می گوئیم اعتراضات. حال آنکه مسیح علی نژاد یک ضدانقلاب آشکار است و نیاز به نفاق شکنی ندارد.  

ششم. پیوست عملیاتی روح الله زم در براندازی، سیاسی بود و پیوست عملیاتی مسیح علی نژاد، اخلاقی از طریق توزیع و ترویج جریان فحشای داخلی است. برای مقابله با پیوست نوع دوم اقدام امنیتی پیچیده نیاز نیست و در کنار برخورد قهری باید  روشنگری و کار فرهنگی انجام داد.

هفتم. پایگاه اجتماعی روح الله زم  وآمد نیوز به دلیل برخی وجوه مزورانه ومنافقانه اش، مردمی بود و حال آنکه پایگاه اجتماعی مسیح علی نژاد صرفا ابتذال و جریان آشکار ضدانقلاب است و کمتر داخلی است.

بر این اساس پروژه دستگیری مسیح علی نژاد برای جمهوری اسلامی از بیخ و بن بی اساس و فاقد ارزش است و نمایشنامه اخیر ضدانقلاب بیشتر به پروژه شیادی احیای معصومه قمی کلا تا مسیح علی نژاد است. تبدیل یک آدم فاقد ارزش و سوخته به یک مهره موثر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا