خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اژه‌ای: باید قضات انقلابی و با دید حکومتی داشته باشیم

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه گفت: مسئله قضا از مهم‌ترین موضوعات نظام اسلامی و بر دوش روحانیت است، امیدواریم بتوانیم جذب بیشتری از حوزه‌های علمیه داشته باشیم و این توقع ماست که باید قضات انقلابی و با دید حکومتی داشته باشیم تا این افراد قوه قضاییه را در تراز گام دوم جمهوری اسلامی قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: امیدواریم مسائل روز را درست تشخیص دهیم و بر اساس حق و ارزش‌های اسلامی و الهی آنچه که خداپسندانه است انجام دهیم.

وی اضافه کرد: در طول ۴۰ سال اخیر قوه قضاییه به نفس مسیحایی حضرت امام، حرکت‌های خوبی را رقم زده است، به برکت این انقلاب اسلام هم احیا شده و برای تحقق ارزش‌های اسلامی یک اتفاق کاملا جدی رخ داده و اسلام در عمل خود را نشان داده است اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب که کارآیی نظام اسلامی بروز و ظهور کامل داشته باشد فاصله داریم.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: ما امیدواریم که حوزه‌های علمیه و علمای دینی بیش از پیش بتوانند ارزش‌های اسلامی را زنده کنند و همه جوامع اسلام ناب را معرفی کرده و از نفوذ بیگانه جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: مسئله قضا از مهم‌ترین موضوعات نظام اسلامی و بر دوش روحانیت است و امیدواریم بتوانیم جذب بیشتری از حوزه‌های علمیه داشته باشیم و این توقع ماست که قضات انقلابی و با دید حکومتی داشته باشیم تا این افراد قوه قضاییه را در تراز گام دوم جمهوری اسلامی قرار دهند و تجربه نشان داده است که هر جا که از روحانیون آشنا به مسائل روز استفاده می‌کنیم نتیجه مطلوب‌تری را شاهد هستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا