خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاکید پلیس بر ادامه‌ی فعالیت «گشت امنیت اخلاقی»

سردار رحیمی، رئیس پلیس تهران با بیان اینکه «برخی می‌خواهند با هوچی‌گری قانون را زیرپا بگذارند و ما را مرعوب کنند»، گفت: همکاران بنده در گشتهای امنیت اخلاقی در قبال یک تذکر به ناقضان شئونات، ده‌ها توهین می‌شنوند اما ما از این سخنان واهمه نداریم.

به گزارش تسنیم؛ سردار حسین رحیمی صبح امروز در مراسم تقدیر از فعالان حوزه “عفاف و حجاب” در ستاد فرماندهی تهران بزرگ با بیان اینکه نیروی انتظامی، برقراری نظم، امنیت و پاسداری از ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران را عهده‌دار است، اظهار کرد: مبنای تمام اقدامات نیروی انتظامی قانون است.

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه نیروی انتظامی موظف به اجرای قانون است، افزود: آزادی تا جایی است که ما به حریم دیگران تعرض نکنیم و آزادی دیگران را سلب نکنیم.

وی امنیت داخلی را مهمترین رکن امنیت دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی همان‌گونه که روزانه، صدها مجرم را بازداشت می‌کند و در مبارزه با مفسدان اقتصادی موفقیتهای بزرگی را رقم زده، در بحث امنیت عمومی و اخلاقی جامعه نیز دارای مسئولیت است.

این مقام انتظامی ابراز کرد: افرادی سازمان‌یافته برای از بین بردن قبح امنیت اخلاقی تلاش می‌کنند، این موضوع را از بازجویی افرادی که در این رابطه بازداشت می‌شوند، متوجه شده‌ایم، در پی این هستند ابتدا این امر (از بین بردن قبح امنیت اخلاقی) در تهران و بعد در سایر نقاط کشور تحقق یابد غافل از اینکه مأموران انتظامی با تمام وجود برای تحقق امنیت اخلاقی اقدامات خود را انجام می‌دهند.

رحیمی متذکر شد: از اینکه در فضای مجازی چه گفته می‌شود، هراسی نداریم، بعضاً همکاران بنده در گشتهای امنیت اخلاقی در قبال یک تذکر به ناقضان شئونات، ده‌ها توهین می‌شنوند اما ما از این سخنان واهمه نداریم.

رئیس پلیس تهران یادآور شد: امروز اقدامات ایجابی نیروی انتظامی 90 درصد و اقدامات سلبی 10 درصد و برای از بین بردن فسادهای زیرپوستی و پنهان است.

وی با تأکید بر اینکه افرادی که در نظام جمهوری اسلامی می‌خواهند زندگی کنند، باید مقررات را رعایت کنند، گفت: برخی می‌خواهند با هوچی‌گری قانون را زیرپا بگذارند و ما را مرعوب کنند اما ما قانون را با جدیت اجرا و پای آن ایستادگی می‌کنیم.

این مقام انتظامی با تأکید به اینکه حتماً برخوردهای ارشادی، دوستانه و ایجابی به برخوردهای سلبی برتری خواهد داشت، گفت: محکم در این مسیر گام بر‌می‌داریم و از هیچ موضوعی واهمه نداریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ایشان لطفا بروند از خود ماموران به ناچار در گشت ارشاد سابق و گشت امنیت اخلاقی فعلی خودشان بپرسند که چه احساس بدی از حق الناس به گردن خودشان آمده دارند و چرا و چگونه ناچارند در ان بخش انتظامی مشغول باشند و با تقاضای جابجاییشان چطور برخورد می شود ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا