خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ممنوعیت تبلیغ و تولید سیگار الکترونیک در کشور

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه سیگارهای الکترونیکی به عنوان یک کالای آسیب‌رسان معرفی شده‌اند، اظهار کرد: با توجه به مضرات سیگارهایی از این دست، تولید سیگارهای الکترونیکی در کشور را ممنوع کرده‌ایم.

سایت نصر (تبریز) به نقل از ایسنا نوشت: «جعفر جندقی در گفت‌وگویی درباره مصرف سیگارهای الکترونیکی اظهار کرد: سیگارهای الکترونیک با توجه به مضراتی که دارند، ممنوع هستند. هرگونه تبلیغ برای سیگارهای الکترونیک به طور کامل غیرمجاز به حساب می‌آید.
او درباره روند تولید سیگارهای الکترونیک در ایران گفت: سیگارهای الکترونیکی به عنوان یک کالای آسیب‌رسان معرفی شده‌اند؛ با توجه به مضرات سیگارهایی از این دست، تولید آن را نیز در کشور ممنوع ممنوع کرده‌ایم.
جندقی با بیان اینکه اقدامات علیه دخانیات فقط محدود به ممنوع اعلام‌کردن تولید سیگارهای الکترونیکی نمی‌شود، افزود: هرگونه سیگار غیرمتعارف جزو موارد غیرمجاز به حساب می‌آید. منظور از سیگارهای غیرمتعارف سیگارهایی است که تصاویر، نوع پاکت، رنگ و ابعاد پاکت آن منطبق بر تصمیم‌های «کمیته پیشگیری از خطرات ناشی از مصرف مواد دخانی» نباشد.
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ادامه داد: با توجه به تصمیم‌های کمیته پیشگیری از خطرات ناشی از مصرف مواد دخانی، اگر مشخصات ظاهری بسته‌بندی سیگارها منطبق بر تصمیم‌های این کمیته نباشد غیرمجاز به حساب می‌آیند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا