خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرپرست، وزیر می‌شود

گروه اقتصادی، انصاف نیوز: آخرین خبرها از ستاد دولت حاکی از آن است که سرپرست فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزیر به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد شد. محمدهادی زاهدی‌وفا اگر از نمایندگان رای اعتماد بگیرد، هفتمین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از ادغام سه وزارتخانه کار و امور اجتماعی، وزارت تعاون و وزارت کار خواهد بود.

طی یک ماه اخیر، قطب‌های قدرت در درون دولت تلاش داشتند گزینه خود را بر صندلی صدرات یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌های کشور بنشانند اما همان‌طور که پیش‌تر هم گفته بودیم، وزارت تکرا تحت مدیریت معاون اول رئیس‌جمهور قرار گرفت و از قراین چنین برمی‌آید که روند مذکور تداوم خواهد داشت.

در هفته‌های گذشته نام محمد عباسی، وزیر تعاون کابینه اول محمود احمدی‌نژاد و رئیس فعلی سازمان امور اجتماعی کشور هم به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی وزارت تکرا مطرح بود اما رایزنی‌های صورت‌گرفته درباره گرایش‌های سیاسی او، بختش برای پوشیدن دوباره ردای وزارت را کم‌رنگ کرده است.

بر پایه این گزارش، اگر محمدهادی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تکرا به مجلس معرفی و موفق به اخذ رای اعتماد نمایندگان شود، زنجیره همکاران محمد مخبر در کلیدی‌ترین مناصب اقتصادی دولت تکمیل خواهد شد.  

پیشتر در انصاف نیوز گفته بودیم که انتخاب معاون اقتصادی مخبر به عنوان سرپرست وزارت تکرا، به معنای افزایش قدرت اوست

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا