خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کرونای انتخاباتی!

مهدی یزدانیان در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز نوشت:

چند ماهی قبل از انتخابات، آمار کرونا در حالت نرمال و ثابت بود که بعد از تبلیغات گسترده اتخاباتی، بدون رعایت پروتکل های بهداشتی از جانب جناح پیروز شهرستانهایی که در رنگ بندی وضعیت کرونایی، تا حال قرمز نبوده اند به حالت وخیمی دچار شده اند.

شو تبلیغاتی اهواز را دیدیم و در حیرت ماندیم، با خود گفتیم شاید کرونایی وجود نداشته و این همه تاکید برای رعایت  رعایت فاصله اجتماعی، سیاستی برای عدم تشکیل تجمعات بوده است (حرفی که واقعیت نداشت و بین بخشی از جامعه مطرح بود) خلاصه ما هم این تئوری را باور کرده بودیم.

اما انتخابات گذشت و کرونایی که آمارش کاهش یافته بود، مجددا فعال شد. تا جایی که نماینده سیستان و بلوچستان اعلام کرد، دیگر تختی برای بستری بیماران کرونایی نیست. در خیابان کفن، خرید و فروش می شود.

چرا یکباره کرونایی که رو به کاهش بود، اوج گرفت و جان هزاران تن از هموطنانمان را گرفت؟ یقین بدانید که عامل اصلی ، تبلیغات گسترده و برگزاری همایش ها از طرف کاندیدای پیروز است. تجمع اهواز و سیستان بلوچستان فاجعه ای بود که جان بسیاری از هموطنان را گرفت.

اما چند سوال از جناب رئیسی..

۱- مسئول مرگ هموطنان به خاطر این نمایش سیاسی مضحک کیست؟
شمایی که حرم امام رضا را به خاطر حفظ سلامت شهروندان بستید و طعنه ها شنیدید چه شد که در انتخابات، رعایت حال و سلامتی هموطنان را نکردید؟

۲- در ابتدای امر بر خلاف دستور دلسوزان برای عدم برگزاری این نمایش فجیع مردود شدید، تضمینی هست که دولت نامبارکتان، بهداشت و سلامت جامعه را ارتقا دهد؟

۳-اینجا فقط یک شخص به نام امیر تتلو سر راهتان قرار نگرفت یا قرارش ندادند. بلکه هزاران نفر از هموطنان مظلوممان به امید شرایطی بهتر به شما دل بسته بودند اما با این احساسات پاک چه کردید؟ این احساسات پاک، بلای جانشان شد. شما می توانستید از این فاجعه جلوگیری کنید و نکردید.

۴- از ساده لوحی برخی از اندیشمندان کلافه شدیم.
ذوق زده شده اند که آقای رئیسی از آنها مشورت خواسته اند.
عالیجنابان متفکر
آیا شما موافق این شو سیاسی بودید؟
اگر نبودید، چرا آن موقع پیشنهاد سازنده تان را اعلام نکردید و اگر اعلام کردید و به آن عمل نشد، دیگر چه توقعی در جهت اصلاح امور دارید

۵- در شرایطی که رهبر انقلاب، مخالفت با دستورات و قوانین ستاد مبارزه با کرونا را جایز ندانستند چگونه شما که داعیه ولایتمداری دارید، با این امر مهم حیاتی مخالفت کردید؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا