خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تعطیلی ۲۰ درصد واحدهای ماساژ مجوزدار

/گفت‌وگو با رئیس اتحادیه گرمابه و ماساژ/

رئیس اتحادیه گرمابه و ماساژ می‌گوید، در دولت احمدی‌نژاد و روحانی بدبخت شدیم و الان 20 درصد واحدهای ماساژ مجوزدار تعطیل شدند.

سید مهدی سجادی، درباره‌ی وضعیت گرمابه‌ها و سالن‌های ماساژ به انصاف نیوز گفت: کرونا و تعطیلات ناشی از آن به این صنف حسابی ضربه زده است.

سجادی گفت: در همه جای دنیا حمام‌ها را به‌عنوان صنف زحمت‌کش و سنتی حفظ می‌کنند، در ترکیه و فرانسه حمام ایرانی می‌سازنند اما مسئولین ما این را نمی‌فهمند. در زمان احمدی‌نژاد هر متر مکعب آب 25 تومان بود اما به 900 تومان رسید، یعنی 40 برابر شد، یا گاز هفت تومان بود و به 70 تومان رسید.

او با اشاره به اینکه همه‌ی این حمام‌ها تعطیل نمی‌شوند، افزود: کارگران در تهران باید از حمام استفاده کنند، تابستان‌ها آب گرم در دسترس است، اما زمستان که دسترسی به آب گرم راحت نیست.

سجادی گفت: سالن‌های ماساژ مجوزدار اکثراً در دوران پیک کرونا تعطیل کردند. چند ماه تعطیل می‌شدند و دوباره باز می‌کردند، تعدادی از این سالن‌ها کلاً بسته شدند و تغییر شغل دادند. 90 درصد واحدهای ماساژ الان جواز ندارند. 40 سالن ماساژ جوازدار کلاً در سطح شهر داریم که حدوداً 20 درصد آنها به طور کلی تعطیل شدند، حدوداً 60 الی 70 حمام هم در تهران داریم.

وی در انتها تاکید کرد: چند وقت پیش به گرمابه‌هایی که باز بودند، تذکر دادند و من به معاون سیاسی وزارت کشور گفتم که هر وقتی توانستی دو هفته حمام نروی، کارگران هم می‌توانند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا