خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طنز | مصاحبه با رییس همیشه «پایدار» علوم پزشکی شیراز

در پی برکناری دکتر فرزاد شاهچراغی، رییس اداره حقوقی و املاک دانشگاه علوم پزشکی شیراز پس انتقادات فراوان در مورد فروش زمین درمانگاه شماره ۳ داراب و تخلفات انجام شده در پروژه ی مسکونی کارکنان این دانشگاه، معروف به پارمیس و پارمیدا، شهریار شیرازی در مطلبی طنز به مصاحبه تخیلی با دکتر «ایمانیه»، ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در همین زمینه پرداخته است، که در ادامه می آید:

_ سلام جناب آقای دکتر ایمانیه، حالتون خوبه؟

* مطالعات ما نشون میده مردم فارس از اجرای طرح پزشک خانواده  رضایت صد در صدی دارند!

_ آقای دکتر من که هنوز سوالی مطرح نکردم! عرض کردم سلام!

* آها ببخشید! به حول و قوه الهی قطار دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اقتدار در حال حرکت به سوی فتح قله های افتخار هست!

_ آقای دکتر سلام!

* خب حتما میخواید به طرف این قطار پر افتخار در حال حرکت سنگ پرتاب کنید دیگه! من مطمینم!

_ از خیر سلام گذشتیم آقای دکتر! نظرتون در مورد برکناری دکتر شاهچراغی رییس اداره حقوقی و املاک دانشگاه چیه!

* نگفتم! نگفتم! اینم سنگ پرتاب کردنتون!

_ به هر حال عملکرد دکتر شاهچراغی در زمینه ی تخلفات انجام شده در فروش زمین درمانگاه شماره ۳ داراب با انتقادات زیادی روبرو بوده، حتی تا جایی که ما اطلاع داریم مدیر کل بازرسی استانداری فارس هم به این موضوع ورود کرده و تخلفات انجام شده به اثبات رسیده؟ علاوه بر این…

* همین جا صبر کنید آقا! در این موضوع که مدیر کل بازرسی استانداری با دانشگاه همیشه مشکل داشته شک نکنید! متاسفانه این آقا کاسه ی صبر من رو لبریز کرده و اگه به این روند ادامه بده احتمالش خیلی زیاده که جاسوس آمریکا و انگلیس از آب در بیاد!

_ آقای دکتر در توانایی های شما و جبهه ی پایداری که هیچگونه شکی نیست اما بالاخره مدارک این تخلفات موجود هست و خیل زیادی از مردم داراب به این تخلف اعتراض دارند! باید جواب افکار عمومی داده بشه یا نه! بحث چندین میلیارد پول بیت المال هست؟

* در نگرش ما افکار عمومی یه توهم هست که متاسفانه شما رسانه ها ایجاد می کنید، همین افکار عمومی که از اون یاد می کنید متاسفانه در انتخابات اخیر به لیست انگلیسی رای دادن! این مردم که ما دیدیم به پاسخگویی هیچ احتیاجی ندارند!

_ بالاخره تکلیف این چند میلیارد پول باید مشخص بشه یا نه!

* ببینید دیگه دارید تهمت میزنید! من به این پولا احتیاجی ندارم! بیاید وضعیت ملک و اموال من رو ببینید! بنده چند باغ در خان زنیان دارم! چند ماشین مدل بالا دارم! ولی همیشه با تاکسی رفت و آمد میکنم و حتی خیلی وقتا پیاده در خیابان زند راه میرم! تا زبونم لال یه موقع شایبه اشرافی گری در ذهن عموم ایجاد نشه!

_ اما شما که یه جورایی فرمودید دیگه عموم مردم مهم نستن!

* منظور من از اون عموم مردمی بود که به لیست انگلیسی رای دادن! اما منظور من از این عموم، عموم مسوولین کشوری و لشکری هستن تا به نحو احسنت از من حمایت کنن!

_ اما در مورد پروژه ی مسکونی پارمیس و پارمیدا هم تخلفات عدیده ای انجام شده، که متاسفانه رییس اداره ی رفاهی کارکنان و همچنین اداره ی حقوقی تخلفات عدیده ای انجام دادن! سوال اینجاست که آیا شما این افراد رو به هیات تخلفات معرفی کرده و یا معرفی خواهید کرد؟

* ببینید من شخصا یک کمیته ۳ نفری با حضور خودم و رییس این ۲ اداره تشکیل دادم! و نتایج ۶ ماهه ی تحقیق و جستجوی ما با همکاری پلیس محترم فتا این شد که در این پروژه ی مسکونی یک خانم اصلاح طلب به نام پارمیدا نقش اساسی در ایجاد مشکلات داشته که رد پای ارتباط این خانم با یه خانم دیگه به اسم پارمیس که جاسوس اسراییل هست، بر ما کاملا مشخص شده و پرونده به مجتمع قضایی ارسال شده!
در مورد معرفی به هییت تخلفات هم باید بگم وقتی دکتر شاهچراغی خودش در هیات های تخلفات همه کاره هست من چجوری میتونم اون رو به این هیات ها معرفی کنم! این هم از اون سنگ ها هست که قبلا عرض کردم، با قل به سنگ هم میزنیدا!

_ عجب! گویا شما فرموده بودید وکیل متهم اصلی این پرونده، باجناق بازپرس پرونده آقای سلطانی هستند؟ آیا این موضوع واقعیت داره؟

* بله متاسفانه درسته!

_ اما تحقیقات ما نشون میده که همسر بازپرس پرونده تک دختر هستند و اصلا خواهر ندارند؟

* بله این حرف شما درسته! ولی به هر حال ما باید در تعریف باجناق یک بازنگری اساسی انجام بدیم! تا بتونیم قطار دانشگاه رو به مقصد برسونیم!

_ آیا این موضوع که سایت انصاف نیوز اعلام کرده یکی از مال باختگان این پروژه مسکونی به علت تجمع روبروی دانشگاه در بهمن ماه گذشته با شکایت دانشگاه به دادگاه احضار شده واقعیت داره؟

* بله واقعیت داره! این هم از کارهای فرزاد هست دیگه! البته سایت انصاف نیوز هم کمک بزرگی به ما کرد تا این موضوع خبری بشه و دیگه کسی جرات تجمع نکنه!

_ یه شایعه وجود داره که مشکل اصلی این پروژه ی مسکونی به علت خرید و فروش زمین این پروژه با فردی بوده که گویا حامی مالی جبهه ی پایداری و یکی از ذی نفوذترین و تندروترین اصولگرایان شهر شیراز هست، ایجاد شده!

* یه درخواست دارم میشه این قسمت جواب من رو چاپ نکنید!

_ بله بفرمایید!

* دهنتون سرویس! شما از کجا فهمیدید! حتما با موساد ارتباط دارید! چرا که تنها موساد از این موضوع خبر داشت!

_ آقای دکتر یه سوال اساسی دارم! ببینید سال ۱۳۹۲ خاستگاه خیلی از تخلفات مالی آشکار در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده! از زمین داراب گرفته تا همین پروژه ی مسکونی! آیا این موضوع به تغییر دولت و احتمال اینکه ماههای انتهایی ریاست شما بر دانشگاه باشه ارتباطی نداره! همون کاری که آقای احمدی نژاد در ماههای آخر ریاست جمهوریشون انجام دادند؟

* استغفراله آقا! این چه حرفیه! ما تمام کارامونو پنهان انجام میدیم چرا آشکار!

_ باز هم وجود داره دکتر! میگن یکی یک یا چند قطعه زمین رو دقیقا وسط زمین های علوم پزشکی مانند یک جزیره به فرد یا افرادی فروخته! گویا به شما گزارش شده ولی اقدامی نکردید تا اینکه دستور برخورد از تهران اومده؟

* بله همون موقع بنده با توجه به دستور تهران به دکتر شاهچراغی دستور دادم که ایشون رو بزارند مسوول تدارکات یکی از بیمارستان ها! به هر حال با این ظرفیت و ذکاوتی که ایشون از خودشون نشون دادند باید به نحو احسن ازشون استفاده کنیم!

_ شایعه شده که در خرید و فروش این زمین ها رد پای یکی از نمایندگان سابق مجلس…

* صبر کن آقا! ببین دیگه داری زیاده روی میکنی! پات رو از گلیمت درازتر نکن! میدم بگن تو هم جاسوسیا! موسادی! ادله ی کافی هم دارم! مصاحبه همین جا تموم شد! دیگه من جواب نمیدم!

_ آقای دکتر نرو! تو رو خدا صبر کن! هنوز کلی سوال دارم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به نام خدا
    جناب آقای دکتر ایمانیه
    استاندار محترم فارس
    با سلام و احترام.
    همانگونه که مستحضرید سازمان بهزیستی یک سازمان اجتماع محور است که بالغ بر ۱۷۰ خدمت متنوع به طیف وسیعی از جامعه ارائه می نماید و اکثر خدمات گیرندگان آن از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه می باشد . در شرایط سخت اقتصادی که آحاد جامعه را با چالش های بسیار مواجه نموده است قطعاً اقشار ضعیف و آسیب پذیر و معلولان و زنان سرپرست خانوار و کودکان کار و افراد دارای اعتیاد آسیب بیشتری خواهند دید. در این شرایط کنونی کشور که سازمان بهزیستی نقش بسیار تاثیر گذار و پر اهمیتی دارد، متاسفانه در سال‌های گذشته باکج اندیشی مدیران ارشد در سطح کشور و استانها با انتصاب مدیران ضعیف و غیرتخصصی و خارج از بدنه این سازمان ضربه جبران ناپذیری بر پیکر سازمان بهزیستی وارد نموده و اداره کل بهزیستی فارس نیز از این قاعده مستثنا نبوده است. اینک که با الطاف ایزد منان و عنایات حضرت صاحب عجل الله تعالی و حضور هوشمندانه و انتخاب مدبرانه مردم فهیم ایران اسلامی دولت انقلابی و مردمی آیت الله دکتر رئیسی در راس مدیریت کشور قرار گرفته است بارقه امید در اندیشه مردمان این سرزمین بارور شده است ، کارکنان خدوم و مددجویان مظلوم بهزیستی فارس نیز که در چند سال گذشته با بی تدبیری و سوء مدیریت مدیران خارج از بدنه و غیرتخصصی ،این سازمان را به لبه پرتگاه نابودی کشانده اند، امیدوار به تغییر و انتصاب مدیران شایسته بودند. اما متاسفانه این روزها حال و هوای مدیریتی استان اصلاً خوب نیست. گویا شایسته سالاری و تخصص گرایی و تعهد در انتصابات استان جایگاهی ندارد و جای خود را به روابط و انتصابات سفارشی و فامیلی سپرده است. اکثر انتصابات در سطح استان از نزدیکان مسئولین می باشد. آیا در دولت مردمی و انقلابی آیت الله دکتر رئیسی این امر پذیرفته است. از انتصابات اخیر که بگذریم یک بار دیگر شنیده می شود در راس مدیریت بهزیستی فارس انتصاب یک مدیر خارج از بدنه سازمان و آنهم یک پزشک عمومی در دستور کار می باشد. با احترام به جامعه بزرگ پزشکان و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های جهادی شهدای مدافع سلامت، جای بسی تعجب دارد که در یک سازمان تخصصی و حمایتی که بالغ بر ۱۳۰۰ کارشناس خبره و کاربلد وجود دارد چه اصراری به انتصاب یک مدیر خارج از بدنه سازمان است ،آنهم در سازمانی که در دو سال گذشته از انتصاب مدیر خارج از بدنه سازمان و یک پزشک عمومی آسیب بسیار دیده است.جناب آقای استاندار ؛شما را یک فرد خداشناس و خداترس در ذهنمان تعریف کرده‌ایم.. کار سختی نیست که از کنار اداره کل بهزیستی استان فارس گذر کنید تا صدای اعتراض و نارضایتی کارکنان و مددجویان این سازمان را از انتصاب مدیران غیر سازمانی بشنوید.
    از حضرتعالی خواهشمندیم به احترام کارکنان خدوم این سازمان و در راستای حمایت از جامعه هدف بزرگ بهزیستی ،سکان مدیریت این سازمان را به خودشان واگذار کنید و در راس این سازمان از مدیران درون سازمانی استفاده نمایید. بدون شک فرصت خدمت بسیار کوتاه است و نگاه تیز و هوشمندانه پروردگار متعال ناظر بر اعمال ما خواهد بود.
    جمعی از کارکنان و مددجویان انقلابی و ولایتمدار بهزیستی فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا