خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیسی: باید با مردم حرف بزنیم

سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم گفت: باید با مردم حرف بزنیم و آنها را محرم بدانیم و اگر امروز به هر دلیلی کمبودی وجود دارد، هر کدام دلایلی دارد که باید با مردم در میان گذاشت.

به گزارش ایرنا، رییسی روز پنجشنبه در نشست ویژه بررسی مسائل استان خوزستان با حضور علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، با بیان اینکه در روزهای شروع به کار دولت، درگیر مسائل مختلف هستیم، گفت: به نظرم رسید که منتظر نشویم چرا که همه نسبت به مشکلات استان خوزستان مطلع هستیم. الان مسائل خوزستان انباشته شده و چند مساله با هم عجین شده و موجب نگرانی مردم شده است

رییس جمهوری منتخب افزود: برخی از نقاطی که مانند خوزستان مساله دارد باید مورد توجه خاص قرار گیرد. البته فقط خوزستان نیست ما چند استان در کشور داریم که باید به‌شکل ویژه به آنها توجه شود. همه استان‌ها و همه مسائل مردم، مساله ما است.

رییسی عنوان کرد: ما باید با مردم حرف بزنیم و آنها را محرم بدانیم. اگر امروز به هر دلیلی کمبودی وجود دارد، هر کدام از کمبودها دلایلی دارند. یکسری دلایل طبیعی هستند و یکسری مشکلات دیگر هم وجود دارند اما این را باید با مردم گفت.

وی بیان کرد: به هیچ عنوان سخن نگفتن، در میان نگذاشتن و نقش ندادن به مردم را نمی‌پسندم و معتقدم باید به مردم نقش داد. ما باید به مردم بگوییم امروز داشته‌های ما در آب، برق و گاز اینقدر است و دلایل آن را هم بیان کنیم. مردم یقین بدانند که خودشان مشارکت خواهند کرد.

رییس جمهوری منتخب درباره مساله آب شرب گفت: آب شرب مساله اولویت مردم است و حتما باید در اولویت حل شود و به هیچ عنوان مردم نباید مشکل آب آشامیدنی داشته باشند.

رییسی درباره دام هم عنوان کرد: مساله حفظ دام مردم به دلیل حساسیت‌هایی که به عنوان سرمایه اساسی در زندگی مطرح است در اولویت قرار دارد. بنابراین باید در اولویت قرار بگیرد و مورد توجه باشد.

وی درباره مساله تامین خسارت‌ها گفت: باید به مردم اطمینان داد که خسارت‌هایی که در این قضیه متحمل شده‌اند به نحو مقتضی تامین شود و عزیزانی که دچار خسارت شده‌اند خسارت‌های آنها به نحوی مورد توجه قرار گیرد و این نکته مورد توجه است.

ساعتی پیش علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حساب کاربری خود در توییتر از جلسه بررسی مشکلات خوزستان با رییس جمهوری منتخب خبر داد و نوشت: امیدواری‌ام نسبت به جدیت ایشان برای حل مشکلات انباشته بیش از گذشته شد. همه باید با تلاش مضاعف برای به نتیجه رساندن تصمیمات راهبردی در مورد خوزستان گام برداریم. البته خشکسالی واقعیتی غیرقابل انکار است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. لطفا اینترنت محرمها رو با مجلس حامی و مورد حمایت خود قطع یا شنود (شهود) نکنید
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا