خرید تور تابستان ایران بوم گردی

/طنز/ پاسخ کوبندۀ استاد رانت‌منش به سخنان رییس‌جمهور

یاشار تاج محمدی، «نیم ستون» انصاف نیوز:
بازهم این آخوندی که مدرک از انگلستان گرفته و اطلاعات مهم فقهی را به انگلیسی‌ها داده است، حرف‌هایی زده که بوی فتنه می‌دهد، بنده بارها گفته‌ام این فرد با انگلیسی‌ها در ارتباط است و خط می‌گیرد، من اطلاعات موثق دارم که او هر هفته بازی‌های چلسی را رصد می‌کند و پیگیر است.
اخیراً هم کسانی که در در دوران دانشگاه با او ارتباط داشته‌اند پیش بنده آمدند و گفتند که او در دوران جوانی به آهنگ‌های یک خوانندۀ انگلیسی به نام آندره تارکوفسکی که نوعی گیاه مخدر در غرب آفریقاست گوش می‌داده است، این ها همه نشانه است، این‌ها تماماً حرف انگلیس است که در گوش او خوانده‌اند و حالا این‌ها را تکرار می‌کند.
به من خبر دادند که این آقا اخیراً در اجلاس اقتصاد گفته است آرمان ما به سانتریفیوژ وصل نیست. این حرف بودار است، این‌ها می‌خواهند با این حرف به ما سرکوفت بزنند، مگر افتخار است که آقا آرمان شما به چیزی وصل نیست.
آقا مقداد ما هم خدا شاهده به چیزی وصل نیست، نه اهل دود و دم است نه هیچ منکر و مسکر دیگری، تماماً مشغول فعالیت‌های مفید اقتصادی است، چرا این را نمی‌گویید؟ حالا مالیات نمی‌دهد که نمی‌دهد، چه اهمیتی دارد؟ دل جوان باید پاک باشد. اما همان آقا آرمان شما را بنده خبر دارم که با رأس ساکتین فتنه چه روابط پشت پرده‌ای دارد.
او در همان اجلاس اقتصاد گفته است که می‌شود از ظرفیت رفراندوم در کشور استفاده کرد. من معنی این را نفهمیدم لیکن گفتند این را هم تذکر بده که حرف خطرناکی است، یحتمل مربوط به همان ساترینفوژور است که از ایشان اعلام برائت کرده بودید.
این‌ها را نگویید ما این چیزها را در این مملکت نداشتیم، این‌ها حرف استکبار است، این‌ها را نگویید وگرنه بنده لحاف اعتدال را کنار می‌زنم تا ملت ببیند آن زیر چه خبر است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا