خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعایی عجیب درباره رقابت ناهید کیانی و کیمیا علیزاده

سرمربی تیم ملی تکواندوی زنان ایران ادعایی عجیب را درباره‌ی رقابت ناهید کیانی و کیمیا علیزاده مطرح کرد.

به‌گزارش انصاف نیوز، مهرو‌ کمرانی می‌گوید: برای من عجیب است که کمیته بین المللی المپیک چرا اینطور برخورد کرد. به نظر می‌رسد برای مسئولان ورزش دنیا خیلی هم سیاست از ورزش جدا نیست. نمی‌توانم به طور صد در صد بگویم اما فکر می‌کنم کمیته بین المللی المپیک می‌خواست که حتما این دیدار برگزار شود. شعار المپیک این هست که سیاست از ورزش جداست و همه مثل یک خانواده کنار هم هستند، اما امروز دیدیم که این اتفاق نیفتاد.

خبرگزاری فارس به نقل از خانم کمرانی نوشت:
«همه ما امروز، روز سختی را پشت سر گذاشتیم. نمی‌توانم توصیف کنم که امروز بر من چه گذشت. کیمیا از کودکی شاگرد من بود و ناهید کیانی هم با سختی فراوان و بعد از برد قهرمان جهان توانسته بود سهمیه المپیک را بگیرد. این دو با هم دوست بودند و ناهید به واسطه اینکه کیمیا کاپیتان تیم بوده، به او احترام می‌گذاشت. این وضعیت کار را در این مسابقه سخت کرده بود. ناهید زحمت زیادی کشیده و دلم می‌سوزد که اینطور فرصت موفقیت‌اش در المپیک از دست رفت. او خیلی خوب تمرین کرده بود و چیزی کم نداشت.

همه ما اینجا هستیم تا فارغ از سیاست از ورزش لذت ببریم، اما برای من عجیب است که کمیته بین المللی المپیک چرا اینطور برخورد کرد. به نظر می‌رسد برای مسئولان ورزش دنیا خیلی هم سیاست از ورزش جدا نیست. نمی‌توانم به طور صد در صد بگویم اما فکر می‌کنم کمیته بین المللی المپیک می‌خواست که حتما این دیدار برگزار شود. شعار المپیک این هست که سیاست از ورزش جداست و همه مثل یک خانواده کنار هم هستند، اما امروز دیدیم که این اتفاق نیفتاد.

درست است که قرعه کشی مسابقات از قبل انجام شده بود اما با توجه به ابتلای تکواندوکار شیلی به کرونا، جدول باید تغییر می‌کرد نه اینکه ورزشکاری را جایگزین کنند.

اولین سال است که جدول المپیک با ۱۷ بازیکن شکل می‌گیرد و این اجحافی است که در حق ما صورت گرفت. این مسایل را که کنار هم می گذارم این احتمال را بیشتر می دهم که IOC می خواست حتما این بازی انجام شود و کیمیا مقابل یک ورزشکار از ایران قرار گیرد.

حتما این مسابقه برای کیمیا هم سخت بود. به خوبی می‌توانستیم این موضوع را از چهره کیمیا حس کنیم. او بنا به دلایلی تصمیم گرفت از ایران مهاجرت کند و حتما خودش نمی‌خواسته که یک سری از اتفاق‌ها بیفتد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خاین . به درک که رفتی ولی کشورت رو به چی فروختی نکبت به یه مدال؟ یه تیکه طلای دوزاری. ادم باش کیمیا . دارودسته مصی علینژاد

  2. خاین . به درک که رفتی ولی کشورت رو به چی فروختی نکبت به یه مدال؟ یه تیکه طلای دوزاری. ادم باش کیمیا .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا