خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا اوشین فاحشه بود؟

/ واکنش ترانه علیدوستی به این موضوع /

خبرگزاری ایسنا در گزارشی نوشته بود: «در نسخه اصلی سریال «سال‌های دور از خانه»، اوشین هرگز یک آرایشگر معمولی نبوده و مشتری‌هایش هم مشتری‌های ساده‌ای نبوده‌اند. در واقع او آرایشگر یک شرکت «گیشاگری» است و پس از ورشکست شدن شوهرش، او در یک خانه فساد کار می‌کند. با تغییرات محتوایی این سریال، مردم ایران که از واقعیت اوشین بی‌اطلاع بودند به شدت شیفته‌ فضائل اخلاقی اوشین شدند».

به گزارش انصاف نیوز، این گزارش ایسنا با واکنش ترانه علیدوستی مواجه شد و او در این باره گفت: «من این ماجرا را سال پیش که به ژاپن سفر کرده بودم پرس و جو کردم، آنها گفتند این‌ها شایعه است و شغل او آرایشگری بوده است، ژاپنی‌ها گفتند اوشین اینجا هم نماد نجابت بوده و هیچ ریگی به کفش نداشته است».

علیدوستی در توییتر خود می‌گوید آنچه در مورد سانسور نقش و شغل اوشین در ذهن ایرانیان آمده بود و در مورد آن صحبت کردند را به ژاپنی‌ها که گفتم آنها «غش غش خندیدند».

سینا ولی الله، مجری شبکه‌ی ماهواره‌ای رادیو جوان، در واکنش به این اظهارات ترانه علیدوستی گفت: «ممکن است تغییر شغل اوشین در داستان شایعه باشد ولی در اینکه سریال به شدت سانسور و دستکاری شده بحثی نیست، حتی در تیتراژ ابتدایی سریال صحنه‌ای بود از یک مهمانی که اوشین، ریوزو رو به داخل آب هل می‌دهد که هیچ وقت پخش نشد! شاید ژاپنی‌هایی که شما با  آنها حرف زدید ورژن ایرانی این سریال را دیدند!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. نه قابل قبول نیست به چند علت …اولا ان خانم نه به ایران امد ونه روسریش را بر چوبه فلک بسته ودرخیابان انقلاب پروپاگاند راه انداخت…..ثانیا ان هل دادن ریوزو به استخر تاسی به چند دهه بعد درکشورمان بود که انهم فاقد شانیت شهبانوی ژاپن بود………….خودمانیم هموطنان این مجسمه های بلاهت مثلا ذهنیت این مردم را میخواهند به…………مشغول کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا