خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ورزشگاه بدون سکوی باران

در اولین نگاه به ورزشگاه باران که این سوال مطرح می شود که چرا سازنده‌ی ورزشگاه که شهرداری است سکویی را برای تماشاگران تعبیه نکرده است.  وجود این ورزشگاه در پارک باران و احاطه‌ی آن از یک سو به وسیله‌ی پارک و از سوی دیگر واقع شدن در حاشیه‌ی اتوبان آزادگان امنیت افرادی که قصد تماشای بازی را از اطراف ورزشگاه دارند به خطر می اندازد.

به گزارش انصاف نیوز دلیر، پیمانکار ورزشگاه مسوولیت این موضوع را با شهرداری می‌داند و می‌گوید: «کار ساخت این جا با شهرداری بوده و از ابتدا هم برنامه ای برای زدن سکو نداشته است.»

پدر محمدرضا باقری، بازیکن تیم جوانان پیکان در این باره می گوید: «من هر چند وقت یک بار که پسرم این جا بازی دارد می آیم.متاسفانه این جا برای شهردای است و به صورت ساعتی ورزشگاه را به تیم‌ها اجاره می دهد. اگر سکو وجود داشته باشد ما خانواده‌ها راحت‌تر هستیم اما کاری نمی توانیم برای انجام این کار بکنیم.

یکی از بازیکنان تیم نوجوانان ایران مهر نیز به اهمیت حضور خانواده ها در ورزشگاه ها اشاره می کند: «سایر ورزشگاه ها سکو دارند و هرکس بخواهد وارد ورزشگاه می‌شود اما این جا فقط ورود و خروج ما بازیکنان به ورزشگاه مشکلی ندارد اما دیگران این اجازه را ندارند. اگر این جا سکویی بسازند قطعا خانواده ها راحت‌تر هستند.»

یکی از علاقه مندان به تیم پیکان که در حال تشویق تیم است می گوید: «به نظر من مشکلی وجود ندارد. این جا پارک است و وجود سکو لازم نیست، به نظر من برای ساخت سکو باید به محیط آن ورزشگاه توجه کرد.»

یک بازیکن جوان تیم پیکان که در گوشه‌ای از ورزشگاه جایی برای خود پیدا کرده است نبود امکانات را علت این گونه ساختن ورزشگاه می داند و می‌گوید: «این جا در واقع ورزشگاه نیست.امکانات کمی این جا هست و استاندارد نیست. ورزشگاه‌های استاندارد کمی در تهران داریم.»

ایمان رزاقی راد سرمربی تیم جوانان پیکان که سابقه ی بازی در پاس تهران و پیکان تهران را دارد نبود سکو در ورزشگاه و حضور نداشتن هواداران در ورزشگاه را یک عیب می‌داند و می گوید: «مسوولان باشگاه پیکان در این فکر هستند که ورزشگاهی دیگر را بگیرند تا هواداران هم همراه ما باشند اما در عین حال باید توجه کرد مجموعه‌ای که در تهران چنین زمین چمن مصنوعی خوبی داشته باشد کم وجود دارد.»

امیر فلاحی سرمربی تیم جوانان احسان جوان کیوج نیز می گوید: «طبیعی است که اگر بتوانیم در یک ورزشگاه با کیفیت خوب بازی کنیم خوب است اما وقتی در تهران همین زمین چمن هم در خیلی جاها نیست.زمین هایی هستند که متاسفانه شهرداری چندین و چند سال مورد استفاده قرار می‌داد و الان با توجه به این که چمن های مصنوعی فرسوده شده رها کرده و در این مجموعه ها فعالیتی انجام نمی شود. اگر آن ورزشگاه‌ها چمنشان عوض شود تیم ها هم استفاده می کنند و هواداران هم خیلی راحت می توانند بازی را ببیند اما وقتی به طور کل زیرساخت مناسبی برای ورزش نداریم نمی توانیم توقع خاصی داشته باشیم و به نظر من همین ورزشگاه اگر نباشد خیلی از تیم ها که این جا تمرین می کنند کارشان پیش نمی رود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا