خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراف سگا به معرفی زودهنگام بازی جدید سونیک

شرکت Sega به‌تازگی گفت که قبول دارد در معرفی سونیک جدید مقداری عجله به خرج داده است. بازی Sonic the Hedgehog تازه‌ی شرکت ژاپنی در سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه می‌شود.

به گزارش زومجی،

احتمالا به یاد دارید که سگا در ماه مِی/مه سال جاری میلادی به معرفی پروژه‌ی جدید Sonic Team پرداخت؛ بدون آن که اطلاعات خاصی راجع به آن منتشر کند. در حقیقت حتی تیزر پخش‌شده برای بازی جدید سونیک بسیار کوتاه و ناواضح بود؛ تا صرفا گیمرها بفهمند که باید منتظر عرضه‌ی این محصول جدید در سال ۲۰۲۲ میلادی برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی باشند.

براساس تیزر کوتاه پخش‌شده فقط نسبت به نقش یک نشان مرموز در داستان بازی مشکوک شده‌ایم. همچنین باتوجه‌به دویدن سونیک می‌دانیم که او در بازی جدید هم خواهد دوید! در مصاحبه‌ای با 4Gamer که توسط Nintendo Enthusiast ترجمه شده است، تاکاشی ایزوکا به‌عنوان رئیس سونیک تیم گفت: «ما از زمان عرضه‌ی بازی Sonic Forces حتی یک بازی اکشن جدید برای مجموعه‌ی سونیک معرفی نکرده بودیم. به همین خاطر طرفدارها نگران شدند.

در نتیجه با اینکه معرفی مقداری زودهنگام بود، من می‌خواستم از مناسبت ۳۰سالگی سری بازی سونیک بهره ببرم تا حداقل اعلام کنم که یک اثر جدید در حال ساخت است».

همچنین او مقداری صحبت گنگ راجع به آن نشان عجیب حاضر در تیزر کوتاه رونمایی داشت: «آن یک جلوه‌ی نمادین است که در بازی ظاهر می‌شود. ولی مفهوم آن فعلا یک راز می‌ماند. اما همین‌قدر می‌گویم که پاسخ این پرسش قرار نیست با موشکافی [تیزر] توسط کسی پیدا شود. ما با گذر زمان اطلاعات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گفت. پس لطفا کمی بیشتر منتظر بمانید».

طرفدارهای سونیک دلایل زیادی برای هیجان‌زده بودن دارند. عرضه‌ی ریمستر بازی سونیک کالرز در سپتامبر سال ۲۰۲۱، پخش سریال انیمیشنی و ۲۴ قسمتی Sonic Prime شبکه آنلاین نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ و در دست ساخت بودن دنباله‌ی فیلم سینمایی Sonic the Hedgehog همگی کاری کرده‌اند که اگر عاشق این موجود آبی‌رنگ خلق‌شده توسط سگا هستید، برای ماه‌های آتی و مخصوصا سال ۲۰۲۲ میلادی انتظار بکشید. آیا پروژه‌ی جدید سونیک تیم می‌تواند تبدیل به یک بازی معرکه برای طرفدارهای جوجه‌تیغی محبوب شود؟ تنها گذر زمان و عرضه‌ی محصول پاسخ این پرسش را می‌دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا