خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلیل تردید بانک های اروپایی برای کار با ایران چیست؟

به گزارش انصاف نیوز، محسن جلال پور، رییس اتاق بازرگانی ایران که به همراه وزیر امور خارجه به فنلاند سفر کرده است، در یادداشتی تلگرامی نوشت:

از صبح گروه بانكي در نشستی تخصصی شرکت کردند. محل برگزاری نشست در فاصله ای نزدیک به هتل اسکاندیک بود. نه تنها بانک های فنلاندی که بانک های اروپایی برای ارتباط با ایران، دو مسأله را مد نظر دارند.

اول این که اطلاع کافی از وضعيت امروز بانكهاي ايران ندارند و دوم این که از وضعیت شركت ها و بنگاه هاي ايراني كه قصد عملیات مالي دارند، نیز بی اطلاعند. به همین دلیل امروز پیش خودم گفتم در سفرهای بعدی، باید مدیران بانکی را حتما همراه داشته باشیم به این دلیل که در اين زمينه، توضيحات مسئولان بانكي و اتاق ايران راهگشا و موثر است.

پس از برگزاری نشست بانکی، ملاقات های رو در رو آغاز شد. ملاقات ها از ساعت 13 شروع شده و همچنان ادامه دارد.

الان که این متن را می نویسم، ملاقات ها در حال اتمام است و پس از آن، نیم ساعت استراحت خواهیم کرد. ساعت 16 به وقت تهران، فروم اقتصادی ایران و فنلاند با حضور دکتر ظریف آغاز می شود. فروم تا ساعت ١٧ ادامه خواهد داشت و پس از آن، همه ی اعضاي هيأت ایرانی، در ضيافت شام سفارت ایران در هلسینکی شركت می کنیم و بعد برای پرواز به سوی سوئد، به فرودگاه خواهیم رفت. مقصد بعدی ما استکهلم است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا