خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده سپاه: آمریکا مجبور شد به برجام برگردد، ما شرط تعیین می‌کنیم

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نظام آمریکایی در حال افول و نابودی است، قدرت خود را از دست داده و مجبور شده به برجام برگردد و این ما هستیم که شرط تعیین می‌کنیم؛ این یعنی اقتدار ایران، که نتیجه مرصاد کمین‌گاه الهی است، نتیجه از خودگذشتگی و رشادت‌های مردان و زنانی است در این منطقه پرچم دشمن را برزمین زدند و پرچم اسلام و ایران را به اهتراز درآوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سلامی امروز در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد که در محل برگزاری این عملیات در استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مرصاد؛ نماد روشن مقاومت است.

وی افزود: عملیات مرصاد صفحه درخشانی از تاریخ ایران است که سیمای فداکاری، روح وفاداری است که درس‌های بزرگ و عبرت‌های سهمگینی به دشمنان خود می‌دهند و نشان می‌‌دهند این مردم برای دفاع از ارزش‌ها، کرامت‌ها و وطن خود جان خود را فدا خواهند کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم رشید ایران در مقابل قومی منفور و جداشده از ملت که به دشمن پناه بردند و به این ملت خیانت کردند و با سلاح دشمن حمله کردند؛ ایستادند و به خائنان که آرزوی دشمن را با خود همراه آورده بودند فهماندند که رویاهای شیطانیشان روی زمین هیچ وقت تعبیر نخواهد شد.

وی ادامه داد: ایران در هیچ نقطه‌ای اشغال شدنی نیست و مردم ایران هیچ گاه تماشاچی نیستند و به آب و آتش میزنند بر فراز ارتفاعات حضور می‌ابند و آتش‌های دشمن را خاموش و دشمن را ناکام می‌کنند چرا که این خصوصیت مردم ایران است.

سلامی تصریح کرد: نظام آمریکایی در حال افول و نابودی است، قدرت خود را از دست داده و مجبور شده به برجام برگردد و این ما هستیم که شرط تعیین می‌کنیم؛ این یعنی اقتدار ایران، که نتیجه مرصاد کمین‌گاه الهی است، نتیجه از خودگذشتگی و رشادت‌های مردان و زنانی است در این منطقه پرچم دشمن را برزمین زدند و پرچم اسلام و ایران را به اهتراز درآوردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران محاسبات دشمن را به غلط انداخته، دشمنان فکر می‌کنند اگر ساعتی برق قطع شود و یا منطقه‌ای با کم‌آبی و خشکسالی مواجه شود، مردم ایران اعتقادات خود را کنار می‌گذارند و بر طبل بیگانگان می‌کوبند.

سلامی گفت: ملت ایران نشان دادند چقدر وفادار هستند و چقدر دشمنان را به خوبی می‌شناسند و فریب خواب آشفته مزدوران را نمی‌خورند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: ملت ایران آگاه، سربلند و بیدار هستند، در این روزها هم باز امواج زیبای بیداری و عطر دل‌انگیز روح جوانمردی و غیرت که از مردمان این سرزمین در فضا منتشر شد بار دیگر شکوه حماسه‌های دیگری را رقم زد و دشمنان ما خار، افسرده و پژمرده شدند و حرفی برای گفتن ندارند چون در فضای نفرت ملت ایران هستند.

وی ادامه داد: ملت ایران خادمان را از خائنان تشخیص می‌دهند و بیگانه‌پرستان را حذف می‌کنند و هرگز به کلام آن‌ها گوش نمی‌دهند، بدانید دشمنان ما فقط حرف می‌زنند و چیزی جزء حرف ندارند و ما در میدان آن‌ها را تجربه کردیم و دیده‌ایم که بی‌حس، بی‌حال و عاجز هستند و حرفی برای گفتن ندارند.

سلامی خاطرنشان کرد: درود خدا بر شهیدان مرصاد و مرصادهای دیگری که به فضل الهی، ملت در کمینگاه‌ها دشمنان نشست و تیر وفاداری خود را از چله کمان رها کردند و بر قلب دشمنان نشاندند.

وی متذکر شد: ما پیشمرگ ملت در میدان‌های سخت و خطر هستیم با مردم تا انتهای پیروزی همراه هستیم، می‌دانیم که بر مشکلات غلبه می‌کنید شکوه صبر و شکیبایی ملت را ستایش می‌کنیم و می‌گوئیم: «ما هستیم، شما هستید و با هم ایران را زیبا‌تر از همیشه با امید و پیروی از یک رهبر بزرگ، عزیز و جانباز حضرت امام خامنه‌ای (معظم‌له) می‌سازیم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا