خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جشنواره فروش محصولات غیرسازمانی پادویش با 25 درصد تخفیف ویژه

رپورتاژ آگهی

جشنواره فروش محصولات غیرسازمانی پادویش با تخفیف ویژه از عید قربان آغاز شده و تا عید غدیرخم ادامه می یابد. در این جشنواره از 29 ام تیر ماه لغایت 9 ام مرداد ماه تمامی محصولات غیرسازمانی پادویش شامل آنتی ویروس پادویش نسخه امنیت کامل، ضدباجگیر پادویش، آنتی ویروس پادویش نسخه اندروید و پرنتال کنترل پادویش با تخفیف ویژه عرضه می گردد.

شرکت نرم افزاری امن پرداز تولید کننده محصولات پادویش، ضمن بزرگداشت اعیاد مبارک قربان و غدیر اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه محصولات خانگی خود نموده است. جهت استفاده از تخفیف پادویش به وب سایت “پادویش من” مراجعه نمایید. در این جشنواره تمامی محصولات خانگی پادویش با تخفیف ویژه 25 درصدی عرضه می شوند. در ادامه به معرفی محصولات خانگی پادویش در این جشنواره می پردازیم:

  1. آنتی ویروس پادویش نسخه امنیت کامل

آنتی ویروس پادویش نسخه امنیت کامل برای سیستم عامل ویندوز طراحی و توسعه یافته است. این آنتی ویروس با داشتن قابلیت های متعدد، بصورت کامل نیاز شما را به داشتن ابزار امنیتی برطرف کرده و آرامش را برایتان به ارمغان می آورد. برخی از قابلیت های این محصول شامل: قابلیت ضد باج گیر، قابلیت UMP، سامانه ابری پادویش، موتور هوش مصنوعی، سیستم HIPS و سیستم کنترل ابزار می باشد. این نرم افزار قابلیت رقابت با تمامی آنتی ویروس مطرح بین المللی را دارد.

  • ضدباجگیر پادویش

بدافزارهای باجگیر نوعی از بدافزارها هستند که بعد از نفوذ به رایانه، تمامی اطلاعات را رمز نموده و در ازای بازگشت اطلاعات، طلب پرداخت باج می کند. تنها راه مقابله با باج گیر ها پیشگیری از نفوذ آنها می باشد. بنابراین اگر اطلاعات مهمی را در سیستم خود نگهداری می کنید، برای در امان ماندن از باج گیر ها همین الان باید یک ضد باج گیر را تهیه و نصب نمایید.

ضد باجگیر پادویش در سال 2017 از موسسه AVTEST آلمان گواهی مقابله 100درصدی با تمامی باجگیر های موجود و ناشناخته را کسب نموده است. این ضدباجگیر در همان سال پس از حمله سراسری باج افزار Wannacry توانست بدون نیاز به دریافت هیچ گونه آپدیتی با آن مقابله کرده و سیستم هایی را که پادویش روی آنها نصب بود را محافظت نماید.

  1. آنتی ویروس پادویش نسخه اندروید

همگی ما بسیاری از کارهای روزانه مان را به واسطه تلفن همراه انجام می دهیم. این دستگاه ها نیز مانند سایر سیستم های کامپیوتری از حملات ویروسهای رایانه ای در امان نیستند. برای محافظت از اطلاعات شخصی نیاز است، یک اپلیکیشن آنتی ویروس روی تلفن همراه نصب نمایید. اگر قصد تهیه یک آنتی ویروس قدرتمند با ویژگی های جانبی بسیار کاربردی را دارید، آنتی ویروس پادویش نسخه اندروید انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. با نصب این اپلیکیشن، تنها یک آنتی ویروس معمولی تهیه نکرده اید، بلکه از قابلیت های بی نظیری همانند سیستم ضدسرقت، آنتی فیشینگ، فایروال و غیره برخوردار خواهید شد.

  • پرنتال کنترل پادویش

امروزه با گسترش برگزاری کلاس های آنلاین و لزوم استفاده فرزندان از تلفن همراه نگرانی های والدین در استفاده فرزندان از دستگاه ها را افزایش داده است. پرنتال کنترل اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید می باشد که به واسطه آن می توانید کنترل کاملی بر استفاده کودکان از گوشی همراه داشته باشید. برخی از مزیت های این اپلیکیشن بدین شرح می باشد:

–          مدیریت فعال و غیر فعال نمودن وای فای، بلوتوث، دوربین

–          مدیریت زمان استفاده نمودن از گوشی همراه و اپلیکیشن های آن

–          عدم امکان حذف برنامه توسط فرزندان

–          عدم امکان ارسال ناخواسته تصاویر شخصی برای دیگران در شبکه های اجتماعی

–          مسدود سازی برنامه های جدید نصب شده

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات خانگی پادویش به سایتwww.mypadvish.ir  مراجعه نمایید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا