خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نیروی هوافضای سپاه برنامه‌ای برای ساخت ایستگاه فضایی در دستور کار ندارد»

خبرگزاری فارس که به رسانه‌ای نزدیک به نهادهای نظامی و امنیتی مشهور شده در متنی پیرامون خبر جعلی منتشر شده از قول سردار حاجی‌زاده مبنی بر ساخت ایستگاه فضایی در دهه‌ی فجر نوشت:

«از ساعاتی پیش مطلبی به نقل از سردار حاجی زاده در صفحه ای جعلی منتسب به خبرگزاری فارس منتشر شده است. در این صفحه جعلی آمده است: «فرمانده نیروی هوا فضای سپاه از آغاز ساخت ایستگاه فضایی شهید تهرانی مقدم در ایام دهه فجر خبر داد. سردار حاجی زاده اظهار داشت مراحل ساخت و مونتاژ این ایستگاه فضایی که برای تحقیقات کوانتومی مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا سال ۱۴۲۵ ادامه خواهد یافت.»

انتشار این مطلب درحالی است که پیج اصلی توییتری خبرگزاری فارس که دارای تیک آبی به آدرس farsnews_agency@ است و پیج بالا جعلی است.

شایعه آغاز ساخت ایستگاه فضایی شهید تهرانی مقدم در ایام دهه فجر نیز صحت ندارد و نیروی هوافضای سپاه در حال حاضر برنامه ای در این خصوص در دستور کار خود ندارد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام – آقای حاجی زاده ، این ایستگاه فضایی را بگذارید برای پروژه بعدی ـ خیر تمام اموات بیا این ایستگاه مترو جلوی خونه ما را تکمیل کن که الآن ۱۰ سال است که یک کامیون هی میره زیر زمین و باز همان کامیون میاد روی زمین و تکرار و تکرار – دینام برق آنهم گازوییلی است و نه برق کوانتوم که سر و صدای آن باعث میشه فکر کنی وسط فرودگاه زندگی میکنی- شما اینکار را بکن ، والله ما هم به ارتفاع همان ایستگاه فضایی کوانتومی شما را دعا میکنیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا