خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بخش قابل‌ توجهی از معترضین ناآرامی‌های خوزستان آزاد شدند»

رئیس‌کل دادگستری خوزستان گفت: بخش قابل‌توجهی از معترضین ناآرامی‌های اخیر آزاد شدند، تعدادی دیگر نیز در روز‌های آتی و پس از طی کردن مراحل اداری قانونی آزاد می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی دستور رئیس‌ قوه قضائیه به رئیس‌کل دادگستری خوزستان مبنی بر فراهم شدن هرچه سریع‌تر زمینه آزادی کسانی که در جریان اتفاقات روز‌های اخیر صرفاً به‌خاطر اعتراض تحت نظر قرار گرفته‌اند، رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان بلافاصله به بررسی پرونده‌های بازداشت‌شدگان پرداخت و دستورات لازم را برای آزادی این دست از معترضین صادر کرد.

وی با اشاره به تشکیل جلسه شورای تأمین برای بررسی موضوع، از حضور چندساعته خود در زندان اهواز برای تسریع در روند آزادی معترضین خبر داد و بیان داشت: طی دو روز گذشته بخش قابل‌توجهی از افرادی که فقط به‌دلیل اعتراض در ناآرامی‌های اخیر حضور داشتند آزاد شدند و تعدادی دیگر نیز در روزهای آتی و پس از طی کردن مراحل اداری قانونی آزاد می‌شوند.

رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان تصریح کرد: در مورد معدود افرادی که به اقدام مسلحانه دست زده بودند، نیز مقرر شد پرونده‌ها هرچه سریعتر به دادگاه مربوطه ارسال شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا