خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مهدی دوستی» وزیر نفت دولت سیزدهم می‌شود؟

بنا بر شنیده‌های انصاف نیوز، «مهدی دوستی» سخنگوی ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی و یکی از مجریان پروژه پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس پس از مراسم تحلیف به عنوان وزیر پیشنهادی نفت به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد شد.

پس از مخالفت با معرفی «رستم قاسمی» به عنوان وزیر پیشنهادی نفت به دلیل مسائل نفتی مرتبط با پرونده‌ی بابک زنجانی و دکل حفاری گمشده و قطعی شدن معرفی «عباس علی آبادی» برای وزارت نیرو، حالا معرفی «مهدی دوستی» به عنوان وزیر پیشنهادی نفت قطعی شده است.

بنا بر این شنیده‌ها، در این بین به دلیل آنکه دوستی تاکنون سابقه‌ی مدیریت اجرایی بالایی در وزارت نفت و صنعت نفت نداشته است و نبود تجربه‌ی مدیریتی نقدهایی برای معرفی او به عنوان وزیر پیشنهادی نفت مطرح شده بود، مقرر شده است که «جواد اوجی» به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران عملا خلاء کمبود تجربه‌ی مدیریتی مهدی دوستی در وزارت نفت را کامل کند.

در آخرین رایزنی‌ها پس از حذف نام «رستم قاسمی» و قطعی شدن حضور «عباس علی آبادی» در وزارت نیرو، تصمیم گیری بر آن شد که از بین «جواد اوجی» مدیرعامل اسبق شرکت ملی گاز ایران و «مهدی دوستی» یک نفر به عنوان وزیر پیشنهادی نفت معرفی شود که با توجه به نزدیکی رئیس جمهور منتخب به «دوستی»، احتمال معرفی او به‌عنوان وزیر پیشنهادی بیشتر شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا