خرید تور تابستان ایران بوم گردی

۵ بازیگری که «نون بازوی خود را خوردند» و از هیچ پولدار شدند

روز نو نوشت:

سرنوشت جذاب ۵بازیگر مشهور ایرانی که یک شبه پولدار نشدند!


در ادامه سرنوشت برخی از بازیگران ایرانی مثل مهران مدیری ، میلاد کی مرام ، امیر آقایی، حامد بهداد و بهرام افشاری که از فقر به ثروت رسیدند را مشاهده می کنید. با ما همراه باشید.

در ادامه مطلب معرفی بازیگران ایرانی که از فقر به ثروت رسیدن به شما این چهره های مشهور را معرفی می کنیم و توضیحات لازم را ارائه می دهیم.

مهران مدیری

مهران مدیری از ۱۰ سالگی وارد جامعه شد و کارهایی نظیر تراشکاری، مکانیکی، کتابفروشی، تعمیرات صوتی تصویری، دستفروشی و کارگری را تجربه کرد.  او حالا مشهورترین شخصیت کمدی ایران است.

از بازیگری ، مجری گری ، طراحی صحنه و کارگردانی مهران مدیری که بگذریم او استعداد خوانندگی را هم دارد و تمام درآمد حاصل از بلیط فروشی کنسرت بزرگ خود در سال ۹۸ در برج میلاد را صرف خرید شیر خشک برای کودکان بی بضاعت کرد او حالا یکی از پرقدرترین چهره های فرهنگی ایران است

حامد بهداد

حامد بهداد بعد از ورشکستگی پدر و قبولی در دانشگاه به تهران آمد و به علت فقر شدید جایی برای ماندن نداشت رامبد جوان او را به منزل پدری خود برد و به او سرپناه داد و بعدها او را به همایون اسعدیان برای فیلم آخر بازی معرفی کرد.

امیر آقایی

امیر آقایی با فوت پدرش در ۹ سالگی زندگی سختی پیدا کرد و چند سال بعد به تهران نقل مکان کرد و در مدرسه شبانه روزی ثبت نام کرد تا در روز با کار در تراشکاری مخارج خانواده را تامین کند. او اولین بار در فیلم ضیافت مسعود کیمیایی بعنوان سیاهی لشکر جلوی دوربین رفت او حالا بازیگر نویسنده شاعر و عکاس مشهوریست که از محبوبیت خاصی برخوردار است

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام مدت ها به علت نداشتن مکان زندگی در موتورخانه مسعود کیمیایی زندگی میکرد و همزمان با کلاس بازیگری در پیتزا فروشی هم کار میکرد و بصورت اتفاقی با گلاب آدینه آشنا شد. او حالا یکی از گرانترین بازیگران ایران است

بهرام افشاری

بهرام افشاری وقتی ۲ سالش بود پدر و مادرش جدا شدن و با پدرش زندگی میکرد تا اینکه پدرش رو از دست داد. توی قنادی ، پیتزا فروشی پیک موتوری کار کرد و مدتی هم جلوی سینما بساط میکرد . آنقدر تلاش کرد تا تبدیل به یکی از بازیگران محبوب تلویزیون و سینما شد و عکسش رو روی همون سینمایی که جلوش بساط میکرد زدند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا