خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه نمکی به رهبری درباره تعطیلی دو هفته‌ای و به کارگیری نیروهای نظامی

سعید نمکی، وزیر بهداشت در نامه‌ای به رهبری انقلاب برای تعطیلی دو هفته‌ای نوشت: شاید دو هفته تعطیلی جدی و ایستادگی و به کارگیری نیرو‌های نظامی و انتظامی و برخورد محکم با شکستن پروتکل‌ها بتواند تا حد قابل توجهی از چرخش ویروس و بار بیمارستان‌ها و فشار نفس‌گیر بر همکاران ما بکاهد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر کیانوش جهانپور مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تایید این نامه و متن آن تصریح کرد وزیر بهداشت در این نامه تاکید کرده ضروری است شرایط مراکز درمانی در شورای عالی امنیت ملی مطرح گردد.

وزیر بهداشت در ادامه این نامه گفت: در این خیز کرونا اگر تخت هم داشته باشیم نفر نداریم، مستهلک شدن و تخریب مستمر نیروی انسانی و زیرساخت‌های بخش سلامت نزدیک است و اگر خدای ناکرده رخ دهد فاجعه‌ای عظیم و غیر قابل جبران است.

دکتر سعید نمکی در بخش دیگری از این نامه تصریح کرد: در این ایام گذار مداخله جدی حضرتعالی و به صحنه آوردن کلیه امکانات کشور برای مقابله جدی با این موج ویرانگر ضروری است. هر لحظه دیرتر تصمیم بگیریم ابعاد فاجعه وسیع‌تر و آوار آن بر دوش کشور سنگین‌تر خواهد شد.

وزیر بهداشت همچنین افزود: شاید دو هفته تعطیلی جدی و ایستادگی و به کارگیری نیرو‌های نظامی و انتظامی و برخورد محکم با شکستن پروتکل‌ها بتواند تا حد قابل توجهی از چرخش ویروس و بار بیمارستان‌ها و فشار نفس‌گیر بر همکاران ما بکاهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا