خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اتمام واکسیناسیون در باغ کتاب [+تکمیلی]

علی رغم اینکه در روز یازدهم مرداد ماه بیش از 500 نفر از خبرنگاران به باغ کتاب تهران مراجعه کردند اما همگی واکسینه شدند. به برخی از خبرگزاری‌ها از قبل برای تزریق واکسن خبر دادند و بسیاری از خبرنگاران هم بر اساس شنیده‌های خود برای واکسیناسیون خارج از نوبت به باغ کتاب مراجعه کرده بودند.

به گزارش انصاف نیوز، این مراجعه‌های خودسر باعث بروز برخی از نارضایتی‌‌ها از سوی خود خبرنگاران و هم از سوی کادر اورژانس شد. به رغم همه‌ی این مسائل جمعیتی بیش از 500 نفر امروز در باغ کتاب واکسینه شدند. روند واکسیناسیون از 8 صبح امروز و به گفته‌ی دست‌اندرکاران تا ساعت 5 بعد از ظهر ادامه داشته است.

اطلاع رسانی وزارت بهداشت برای واکسیناسیون خبرنگاران بسیار ضعیف گزارش شده است.


+ تکمیلی

خبر تازه، دوشنبه شب: «به اطلاع همکاران محترم رسانه‌ای می‌رساند، با توجه به بروز برخی مشکلات از جمله تراکم حضور خبرنگاران عزیز، به منظور برنامه‌ریزی مناسب، پروسه واکسیناسیون فردا سه شنبه ۱۲ مرداد در باغ کتاب و باغ موزه دفاع مقدس انجام نمی‌شود.

مکان بعدی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.»


قدردانی از مدیریت باغ کتاب

همچنین مدیر سامانه جامع رسانه‌های کشور در گفتگویی گفت: در دو روز آغازین انجام واکسیناسیون اصحاب رسانه، با هماهنگی صورت گرفته، بیش از هزار و 350 نفر از اهالی مطبوعات واکسن کرونا دریافقت کردند.

وی با اشاره به رفع مشکلات موجود در روز اول و دوم تزریق واکسن خبرنگاران، از قدردانی اهالی رسانه از مدیریت باغ کتاب خبر داد و گفت: امکانات خوب مجموعه باغ کتاب، با وجود حجم بالای مراجعان باعث شد، مشکلات زیادی برای خبرنگاران ایجاد نشود و در صورت افزایش هماهنگی‌ها، سرعت واکسیناسیون نیز بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اعلام رضایت خبرنگاران از مجموعه باغ کتاب، از رایزنی برای ایجاد بخش‌های ویژه در سایر نقاط پایتخت برای واکسیانسیون خبرنگاران خبر داد و تصریح کرد: ضمن تشکر از مدیریت باغ کتاب برای همراهی با اهالی رسانه، در روزهای آتی مراکز واکسیناسیون ویژه خبرنگاران و سرعت واکسیناسیون این قشر افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا