خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شعار معترضان به معصومه ابتکار در نمایشگاه مطبوعات

در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، معترضان به عملکرد معصومه ابتکار در سازمان محیط زیست به سمت او حمله‌ور شدند؛ اعتراض آنها به ماجرای زمین‌های پارک ملی سرخه حصار برمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، این اعتراض‌ها تا جایی پیش رفت که منجر به برخورد معترضان با اطرافیان ابتکار شد.

در همین حال یکی از مطلعان می‌گوید که زمان مدیریت عیسی کلانتری در جهادکشاورزی، زمین‌هایی را در پارک سرخ حصار به تعاونی کارکنان جهادکشاورزی فروخته‌اند تا کارکنان در آن ساخت و ساز انجام دهند، اما سازمان محیط زیست در زمان آقای خاتمی به آنها اجازه‌ی ساخت نداد، چون منابع طبیعی و منطقه‌ی حفاظت شده است.

این مطلع تأکید می‌کند: هرکس اجازه‌ی این کار را بدهد، خائن است. این معترضان بدنبال پرکردن جیب‌هایشان هستند. خبرش به ما رسید که هر نفر آنها از یک خبرگزاری حاضر در نمایشگاه مطبوعات بابت این کار 50 هزارتومان دریافت کرده‌اند.

این درحالیست که برخی معترضان می‌گویند که اگر بهانه‌ی مسوولان، محیط زیست است، چرا یکسال است که آب و برق ما را قطع کرده‌اند و محیط زیست در حال نابودی است. شبانه می‌آیند و ساختمان‌هایی که خودمان ساختیم را خراب می‌کنند. به ما می‌گویند که اگر خانه را خالی کنید، سند معاوضه‌ می‌دهیم و در عین حال هیچ سند و مدرکی برای این ادعا به ما نمی‌دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چرا هميشه از دزدان و غارتگران بيت المال دفاع ميكنيد مثل خانم [م.ا] و آقای [تهیه کننده معروف ] و و ؟ ما مالكين زمين هاي شهرك زيتون ، مثل همه ي كاركنان دولت ، كه سالهاست در خانه ي شخصي خود زندگي كرده اند مي خواستيم از حق قانوني خود بهره مند باشيم لذا ٣٢ سال پيش با فروش اشيا ارزشمند و فرش زير پاي زن و بچه بهاي زيادي را براي خريد زمين هامون در شهرك زيتون به شكل قانوني و محضري پرداخت كرديم و سند هاي تفكيكي منگوله دار كاملا رسمي و قانوني دريافت كرديم اما افسوس ٣٢ سال آزگار پاسكاري شديم و از حق قانوني مون محروم مانديم چون خانم [م.ا] به دروغ زمين هاي واقع در جوار پارك سرخه حصار را ، داخل پارك ، قلمداد كرد تا حساسيت افكار عمومي را بر عليه ما برانگيزد . او با زندگي چهار نسل از كاركنان وزارت كشاورزي بازي كرد ، فقط براي بدست آوردن عنوان “بانوي محيط زيست جهان ”
    بله با زندگي ما و پدر و مادرها و فرزندان و نوه هامان !!! زيرا ما براي پرداخت پول زمين حتي طلاي مادر را فروختيم و براي سالها سربار پدر مانديم تا سرپناه قانوني خودمان آماده شود و با تولد بچه ها مجبور به اجاره نشيني شديم و مادر و پدر بيچاره مون براي تامين پول پيش اجاره از هستي ساقط شدند و با اجاره هاي بالا نتوانستيم پس اندازي داشته باشيم تااز فرصت هاي ديگر صاحبخانه شدن بهره ببريم اكنون شما ما را خائن و مزدور ميناميد؟ بترسيد از روز داوري كه طليعه ي آن آشكار شده است احساس ما به شما همينست كه نوشتم حتي اگر منتشرش نكنيد فرقي بحالتان نخواهد كرد زيرا آنچه در يادها باقي ميماند بسيار مهمتر و با ارزشتر از آنچيزيست كه در حساب بانكي آدم ها ميماند و يادتون باشه
    هرگز نميرد آنكه دلش زنده شد به عشق
    ثبت است در جريده ي عالم دوام ما (اعمال ما)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا