خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیوید تیلور: حسن یزدانی به من کمک کرد تا کشتی‌گیر بهتری شوم

دیوید تیلور، کشتی‌گیر آمریکایی و دارنده مدال طلای المپیک توکیو گفت: نمی‌خواهم درباره بردهایم مقابل حسن یزدانی صحبت کنم چرا که او به من کمک کرد تا کشتی‌گیر بهتری شوم.

به گزارش ایرنا، اتحادیه جهانی کشتی، در گزارشی مبسوط به دیدارهای برگزارشده کشتی آزاد در روز پنجشنبه پرداخت و در این بین در مورد دیدار حساس و تاریخی حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم هم گزارشی منتشر کرد و مصاحبه‌ای را با ورزشکار آمریکایی انجام داد.

در این گزارش آمده است: دیوید تیلور با شکست چهار بر سه و دیرهنگام سوپراستاری به نام حسن یزدانی، مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم را به دست آورد و مانع از ۲ طلائه شدن یزدانی و تاریخ‌سازی‌اش برای کشتی ایران شد.

دیوید تیلور گفت: دوست دارم همیشه ۱۰ بر صفر به برتری برسم اما پیروزی در لحظات آخر هم زیبایی خودش را دارد.

کشتی‌گیر ۳۰ ساله آمریکایی که حالا در هر سه تقابل با یزدانی برنده بوده است، در این باره بیان داشت: نمی‌خواهم درباره بردهایم مقابل حسن یزدانی صحبت کنم چرا که او به من کمک کرد تا کشتی‌گیر بهتری شوم. برای علاقه‌مندان کشتی در جهان تقابل ما با هم در فینال یک رقابت خاص بود. ما هر دو مسوولیت بزرگی در کشتی جهان داریم و بار بزرگی را در این مسیر حمل می‌کنیم.

وی درباره جریان مسابقه و پیروزی‌اش در لحظات آخر تصریح کرد: او نمی‌خواست وارد درگیری شود. نمی‌خواست حمله کند. می‌خواست مسابقه پرفشار و نزدیکی را داشته باشد. او کارش را به خوبی انجام داد. فکر می‌کنم فقط سه بار برای کسب امتیاز تلاش کرد.

تیلور درباره رسیدن به عنوان قهرمانی در المپیک گفت: شما آن را بارها از جهات مختلف تصور می‌کنید اما هیچ چیز شبیه حس واقعی آن نیست. برای اینکه در لحظه‌ای باشید که برایش خودتان را مهیا کرده‌اید و زحمت کشیده‌اید عزم راسخ برای رسیدن به پیروزی چیزی است که به آن احتیاج دارید. شما به راحتی می‌توانید بگویید “شاید دفعه بعد” یا راه دیگری برایش پیدا کنید. می‌توانید بارها و بارها آن را تصور کنید. اما وقتی آنجا هستید هیچ چیزی شبیه آن موقعیت نیست و باید از فرصت به دست آمده استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا