خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وضعیت فوق‌العاده در شهر بارسلون پس از اعلام خبر جدایی مسی

ایرنا نوشت: اعلام خبر جدایی لیونل مسی از باشگاه بارسلونا، واکنش‌ها و حواشی زیادی به همراه داشت. شهر بارسلونا پس از اعلام این خبر به دلیل شدت اعتراضات هواداران کاپیتان و اسطوره این باشگاه در وضعیت ویژه و فوق‌العاده‌ قرار گرفت.

شب گذشته (پنجشنبه) بود که باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام کرد که قرارداد لیونل مسی تمدید نخواهد شد و کاپیتان و اسطوره این باشگاه، از بارسا خواهد رفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که همگان منتظر تمدید پنج ساله قرارداد بین طرفین بودند و ستاره آرژانتینی هم به عملی شدن این ماجرا تمایل داشت اما محدودیت‌های مالی لالیگا منجر به جدایی لئو و آبی‌اناری‌ها از یکدیگر شد.

با این وجود این خبر آنقدر شوکه کننده و غیرقابل باور بود که تمام جهان را تحت تاثیر خود قرار داد و در کنار شایعات ریز و درشتی که پیشرامون آن به گوش می‌رسد، شهر بارسلونا را هم در وضعیت فوق‌العاده قرار داده است.

عده زیادی از هواداران بارسا جلوی درِ باشگاه تجمع کرده‌اند و در حال شعار دادن و اعلام اعتراض خود هستند. برخی از آنها معتقدند فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید باعث این جدایی بوده و برخی دیگر باشگاه را مقصر می‌دانند. از سوی دیگر بخش قابل توجهی از هواداران تیم کاتالانی بهت‌زده با لباس مسی در محل حاضر شده‌اند و اشک می‌ریزند. آنها هنوز جدایی کاپیتان تیم خود را پس از ۱۵ سال حضور حرفه‌ای در تیم بزرگسالان باور نکرده‌اند.

اما در رسانه‌ها نیز اخبار ضد و نقیض و متفاوتی شنیده می‌شود. ابتدا شایعه شد که باشگاه بارسلونا برای تحت فشار قرار دادن لالیگا دست به انتشار این خبر زده و نباید جدایی مسی را ۱۰۰ درصد و قطعی دانست. رسانه “کادناسر” در همین رابطه از جانب یکی از مدیران باشگاه بارسلونا اعلام کرد که چنین چیزی صحت ندارد و باشگاه قرار نیست لالیگا را تحت فشار بگذارد تا قوانین خود را عوض کند.

در طرف دیگر سوال بزرگ این است که مسی به کدام باشگاه می‌پیوندد. پس از اعلام جدایی او پاریسن‌ژرمن، مهمترین مقصد مسی عنوان شد اما پس از گذشت چند ساعت ابهام‌های زیادی در مسیر انتقال مسی به پاریس به وجود آمده است. ناصر الخلیفی، مالک متمول باشگاه فرانسوی برای خرید مسی، باید یک مهاجم بزرگ خود یا چند مهره تاثیرگذار خود را به فروش برساند. احتمال می‌رود امباپه جدی ترین گزینه برای جدایی باشد. روزنامه اکیپ خبر داده که یکی از مدیران باشگاه پاریس اعلام کرده خرید مسی غیر ممکن است چرا که مسی حدود ۸۰ میلیون یورو از خزانه باشگاه را سالانه به خود اختصاص خواهد داد.

حال باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. فعلا شهر بارسلونا در حالت ویژه‌ و وصف‌نشدنی قرار دارد و رسانه‌های اروپایی نیز ناباورانه در حال مخابره آخرین حواشی و شایعات پیرامون مقصد بعدی مسی و اینده باشگاه بارسلونا هستند. چیزی که می‌توان با قطعیت درباره‌اش صحبت کرد این است که دیشب، بخش اعظمی از مردم شهر بارسلونا تا صبح نخوابیدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا