خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زمان مسابقه‌ی آخرین نمایندگان ایران در المپیک

ایرنا نوشت: پانزدهمین روز بازی‌ها با برنز ارزشمند امیرحسین زارع آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم برای ایران به پایان رسید و با حذف مرتضی قیاسی و محمدحسین محمدیان در رقابت های امروز (جمعه، ۱۵ مرداد) برابر حریفان، پرونده کشتی آزاد با یک مدال نقره حسن یزدانی و برنز زارع بسته شد.

حال تنها رشته باقی مانده در روز آخر بازی ها به کاراته ایران اختصاص دارد که سجاد گنج‌زاده و حمیده عباسعلی به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم زنان، عباسعلی که امید زیادی به موفقیت وی می‌رود در گروه دوم با گونگ لی از چین، فریال عبدالعزیز از مصر، لمیا ماطوب از الجزایر و النا کوئرچی از سوییس رقابت می کند.

گنج‌زاده یکی از امیدهای کسب مدال کاروان ایران در وزن ۷۵ کیلوگرم مردان، با ایوان کویچ از کرواسی، دانیل گاسنسکی از کانادا، برایان ایر از آمریکا و طارق حمدی از عربستان همگروه شد. گنج‌زاده با قرعه نسبتا دشواری مواجه شد. وی پیش از این برابر نمایندگان آمریکا و عربستان شکست خورده است.

مبارزات عباسعلی و گنج زاده شنبه (۱۶ مرداد) ساعت ۱۴ به وقت محلی و ۹:۳۰ دقیقه صبح به وقت تهران آغاز می شود.

مسابقات کاراته در دو گروه برگزار می‌شود و از هر گروه دو نفر به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و به صورت ضربدری برای راهیابی به فینال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. هر کاراته‌کار در صورت راهیابی به مرحله نهایی، مدالش را قطعی می‌کند.

پیش از این سارا بهمنیار بانوی کاراته‌کار وزن منهای ۵۵ کیلوگرم ایران با قبول شکست در سومین مبارزه خود مقابل حریفی از بلغارستان از گردونه رقابت‌های کاراته بازی‌های المپیک توکیو کنار رفت.

همچنین نخستین روز رقابت های کاراته دیروز (پنجشنبه، ۱۴ مرداد) برگزار شد و بهمنیار در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم نتوانست به نیمه نهایی راه یابد و از دور بازی ها حذف شد.

ایران در این دوره از بازی ها با ۶۶ ورزشکار در ۱۶ رشته در المپیک توکیو حضور یافت. کاروان ایران تاکنون ٢ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز کسب کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا