خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش‌ها به جدایی مسی از بارسلونا

جدایی لیونل مسی از بارسلونا با واکنش بازیکنان پیشین و فعلی این تیم مواجه شد.

به‌گزاش انصاف نیوز، بخشی از این واکنش‌ها به این شرح است:

ژاوی: به عنوان یک هوادار بارسا، هم تیمی و دوست، من فقط میتوانم برای همه ی چیزهایی که در طول این سال‌ها به ما دادی تشکر کنم. هر کار می‌کنی، برایت بهترین را آرزو می‌کنم. بهترین در تاریخ.

پویول: تشکر بسیار برای همه چیز لئو، ما هیچ وقت نمی‌توانیم برای همه‌ی آن چیزهایی که به ما دادی تشکر کنیم، بهترین را برایت آرزو می‌کنم.

پیکه: هیچ چیز مثل قبل نخواهد بود. نه نیوکمپ، نه شهر بارسلونا، نه خود ما. بعد از بیش از بیست سال در این باشگاه، تو دیگر پیراهن بارسا را نخواهی پوشید. حقیقت، در زمان‌هایی، بسیار تلخ است… هنوز کارهایی برای انجام دادن هست. از آن لذت ببر، هر جا می‌روی خوش بگذران و پیروز شدن را آن طوری که فقط تو می‌دانی ادامه بده. ما اینجا دلتنگ تو می‌شویم.

بوسکتس: تو به عنوان یک کودک آمدی و به عنوان بهترین بازیکن تاریخ می‌روی، این باشگاه را به چنین جایگاه بلندی رساندی و هم فردی و هم با تیم تاریخ ساختی… من فقط می‌توانم برای خودت و خانواده‌ات بهترین را آرزو کنم، چون همه‌ی شما سزاوار آن هستید. دلتنگ شما می‌شویم.

سرخی روبرتو: ما هرگز قادر نخواهیم بود تمام آن چیزی را که تو به ما دادی جبران کنیم.
من برای تو و خانواده‌ات بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. ما عاشق تو هستیم و دلتنگت می‌شویم. تا ابد متشکریم.

جوردی آلبا: چه امتیازی است که توانستیم این نه فصل را با هم شرکت کنیم. من به اندازه‌ی کافی خوش اقبال بودم تا شخصاً آنجا باشم و اولین گلت در ۲۰۰۵ مقابل آلباسته را ببینم و من هرگز فکر نمی‌کردم که یک روز ما احساس متقابل داشته باشیم و با یک نگاه یکدیگر را بفهمیم… تو فقط بهترین بازیکن تاریخ نیستی بلکه هم‌چنین یک انسان استثنایی هستی.

آنسو فاتی: هر پسری که به لاماسیا می‌رسد برای بازی کنار تو رویاپردازی می‌کند. من حس خوشبختی می‌کنم که این کار را کردم. می‌خواهم از تو برای حرکت‌هایت به سمت من در این دو سال و هر چیزی که یاد گرفتم تشکر کنم…من برای تو و کسانی که دوستشان داری بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

کوتینیو: برای همه چیز خیلی ممنونم. ملاقات با تو و بازی کردن در کنارت افتخار بزرگی بود. من به خاطر رفتاری که با من و خانواده‌ام در این زمان داشتی بسیار متشکرم. برایت خوش‌اقبالی بسیار آرزو می‌کنم و خدا همیشه به خانه و خانواده‌ات برکت بدهد.

گریزمان: تنها چیزی که می‌توانم به تو بگویم چیزی است که هر کسی که عاشق فوتبال است خواهد گفت: متشکرم! برای همه‌ی چیزهایی که در بارسلونا انجام دادی متشکرم! برای شهر، برای باشگاه… تو همه چیز را دگرگون کردی! من مطمئنم که این یک خداحافظی نیست بلکه به امید دیدار است و راه تو بار دیگر با بارسا تلاقی می‌کند. برایت بهترین را آرزو می‌کنم و تو و خانواده‌ات شاد باشید.

ریکی پویگ: من توانستم رویای هر کودک عاشق فوتبال را زندگی کنم. توانستم در یک رختکن و هم تیمی بهترین بازیکن جهان باشم. برای با هم زندگی کردن، یاد گرفتن، و رقابت با او بهترین چیزی است که در دو سال اخیر برایم رخ داد. ممنونم لئو. ما بسیار دلتنگت می‌شویم. موفق باشی.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا