خرید تور تابستان ایران بوم گردی

با جستجوی آنلاین سریعتر به خانه‌ی ایده‌آل خود می‌رسید

رپورتاژ‌آگهی

طبق گزارش های منتشر شده از جانب بانک مرکزی بررسی شاخص کرایه مسکن اجاری در شهر تهران و کل مناطق شهری در تیر ماه سال ۱۴۰۰ نشان دهنده‌ رشد به ترتیب معادل ۳۴.۹ و ۳۸.۷ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل می‌باشد. این آمار بیانگر این است که بیشتر افراد جامعه خواستار اجاره خانه در شهر تهران هستند و متقاضی برای خرید خانه در شهر تهران کاهش یافته است.

متقاضیان خرید خانه در سال های اخیر با افزایش چشم گیری در قیمت ها مواجه شدند که بسیاری از آنها یا از خرید منصرف شده و یا ناچار به خرید آپارتمان در حومه های شهر تهران شدند. اما این تمام ماجرا نیست! بررسی های انجام شده در بازار مسکن نشان می دهد که افراد بسیار زیادی که به دنبال خرید ملک با متراژهای بالا در محله های شمالی تهران مانند خرید آپارتمان در نیاوران و یا زعفرانیه بودند، با توجه به افزایش ناگهانی قیمت ها از خرید منصرف شده و به سمت اجاره نشینی رفتند.

این روزها با توجه به افزایش قیمت خرید و یا اجاره خانه در شهر تهران بسیاری از افراد تصمیم به خرید و یا اجاره خانه با متراژهای کم و قیمت مناسب گرفته اند که البته تصمیم عاقلانه و درستی به نظر می‌رسد. و همین موضوع باعث شده که تقاضا برای آپارتمان با متراژهای کمتر بسیار زیاد شود و افراد در زمان خرید و یا اجاره این نوع آپارتمان ها با مشکل کمبود عرضه مواجه شوند.

یک راهکار بسیار هوشمندانه که می‌تواند در این زمینه به افراد کمک کند، استفاده از وب سایت های درج آگهی املاک است. وب سایت های آنلاین درج آگهی با امکاناتی که برای شما فراهم می‌کند، به شما این شانس را می‌دهد که سریعتر به خانه‌‌ی ایده‌آل خود برسید. البته نکته‌ی بسیار مهمی که باید در زمان انتخاب وب سایت به آن توجه کنید، کیفیت و تخصصی بودن آن است.

در زمینه‌ی درج آگهی املاک، دو دسته وب سایت موجود داریم . وب سایت های عمومی درج آگهی و وب سایت های تخصصی درج آگهی املاک. در وب سایت های عمومی کاربران این امکان را دارند تا هر نوع آگهی را در وب سایت درج کنند. اما در وب سایت های تخصصی درج آگهی املاک، کاربران فقط مجاز به ثبت آگهی های ملکی هستند. و همین عامل باعث بالا رفتن کیفیت در وب سایت های تخصصی می‌شود.

شابش، وب سایت تخصصی درج آگهی املاک در ایران است که علاوه بر آگهی های باکیفیت امکانات دیگری مانند: اطلاع از جدیدترین قیمت خرید خانه، تصاویر و فیلم های واقعی از ملک، ارتباط با مشاورین مورد اعتماد و مطمئن، اطلاع رسانی از جدیدترین آگهی های ثبت شده بر اساس معیارهای مورد نظر، جستجوی هوشمندانه و … در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از ویژگی های بسیار مهم وب سایت شابش قابلیت گوش به زنگ است! با فعال کردن گوش به زنگ شابش از جدیدترین آگهی‌هایی که مطابق با معیار‌های شماست مطلع می‌شوید. با استفاده از این قابلیت سرعت جستجوی شما

افزایش پیدا می‌کند و یک قدم به خانه‌ی ایده‌‌آل خود نزدیک تر می‌شوید.

یکی از دغدغه هایی که افراد در زمان خرید خانه با آن مواجه هستند عدم آگاهی از قیمت ها در بازار است. از این رو وب سایت شابش  گزارشی را به صورت مستمر از قیمت های خرید خانه منتشر می‌کند. منبع این گزارش آگهی های ثبت شده مشاورین املاک مورد اعتماد در منطقه است. می توانید این گزارش را در وب سایت  shabesh.com

مشاهده کنید.

شابش وب سایت تخصصی درج‌ آگهی املاک

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا