خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ما اصولگرها»: آقای وحیدی چرا آن همه توصیه را به کفشتان هم حساب نکردید؟ | محمد مهاجری

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال خود با نام ما اصولگراها نوشت:

از: #مااصولگراها

به: آقای #احمد_وحیدی وزیرمحترم کشور

موضوع:چرا ان‌همه توصیه را به کفش تان هم حساب نکردید؟!

سلام علیکم

🔸می‌گویند مومن در موضعی که مورد تهمت واقع شود قرار نمی‌گیرد.

🔸دلسوزان متعدد بارها و بارها اژچز شما خواستند برای سلامت انتخابات تدبیر کنید. اولین بی‌تدبیری‌تان انتصاب معاون سابق سیاسی وزارتخانه و رئیس ستاد انتخابات بود که با اصرار مجلس مجبور به عزل و اخراجش شدید. دیدید که در انتخابات،طرف تندترین و بی‌ادب ‌ترین جریان سیاسی بود؟به یقین از اول هم می‌دانستید او کیست و افراد متعدد به شما در باره او تذکر داده بودند.

خب برادر عزیز! چرا خودتان را در برابر این اتهام قرار دادید که در انتخابات بی‌طرف نیستید؟ و این اتهام هرگز از شما زدوده نشد؟

🔸دلسوزانه از شما خواسته شد ترتیبی بدهید آرای همه صندوقها در سراسر کشور بطور شفاف منتشر شود. این توصیه مشفقانه را به کفش مبارک هم حساب نکردید.

🔸الان که شائبه رای دادن با کارت ملی دیگران جدی شده ، چرا سامانه ای را طراحی نمی‌کنید که هرکس بتواند بفهمد آیا به نام او رای داده شده یا نه؟

🔸آقای وزیر! عملکرد شما در ۱۲ماه اخیر باعث شد افتخار کم‌‌مشارکت‌ترین انتخابات محلس، نصیب شما شود. منتخبان هم، لااقل در تهران حداکثر نماینده۵درصد واجدان شرایط شرکت در انتخابات هستند. کلاه‌تان را بگذارید بالاتر،سردار!

🔸متاسفانه رفتارهای شما ایه۷۵ سوره مومنون را تداعی می‌کند که از «لجبازی» سخن می‌گوید.

🔸پس ایام لجاجت‌تان مستدام!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام – تا جایی که سن و سال من قد میدهد ، عبارت : کلاه تان را بگذارید بالاتر : کاربردی خاص و برای موضوعی خاص مورد مصرف دارد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا