خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اژه ای و پایان تشخیص مصلحت

احسان گل محمدی روزنامه نگار اصولگرا در یادداشتی اینستاگرامی با عنوان «اژه ای و پایان تشخیص مصلحت» نوشت:

حدودا 40 روز از آمدن غلامحسین محسنی اژه‌ای به ساختمان معروف ریاست قوه قضائیه می گذرد؛ او در این مدت نشان داد که پشت و رو ندارد؛ در گفتار مصلحت سنجی نمی کند و همان را که قرار است انجام دهد و یا همان اتفاقی که افتاده است را می گوید هرچند به مذاق افراد خوش نیاید.

او شنبه 19 تیر به دادگستری شهرستان قدس می رود تا از بخش های مختلف این دادگستری بازدید کند.

خبرنگار صداوسیما به محض ورود او به ساختمان دادگستری رو به دوربین می کند و می گوید: حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا برای بازدیدی سرزده ….» تا این نکته را می گوید اژه ای به دوربین او نزدیک می شود و این کلمه سر زده را می شنود و به او متذکر می شود که بازدیدش سرزده نبوده و با هماهنگی قبلی انجام شده و به همین خاطر هم صداوسیما و هم مرکز رسانه قوه قضائیه از ذکر کلمه سرزده برای پوشش این بازدید خودداری کنند.

روز خبرنگار فرا می رسد؛ اژه ای به همین مناسبت به شبکه خبر می رود؛ خبرنگاری به او توضیح می دهد که برنامه ای در این شبکه در حال پخش است که مشکلات مردم را پیگیری می کند و به طور سرزده به ادارات سرکشی می کند.

این خبرنگار در ادامه به اژه ای پیشنهاد می دهد که بخش های قضایی هم به بازدید سرزده این برنامه اضافه شود و خبرنگار شبکه خبر بتواند به طور سرزده به این مراکز برود.

اژه ای در واکنش به این پیشنهاد نه می گوید حتما و نه انشاالله؛ او بدون رودربایستی می گوید: حالا سرزده یا غیر سرزده این پیشنهاد قابل انجام است.

این پاسخ نشان داد که او جلوی دوربین حرف دیگری نمی زند و در جلسات خصوصی حرف دیگر؛ اگر صلاح نداند خبرنگار سرزده به مراکز قوه قضائیه برود جلوی دوربین می گوید و تبلیغاتی عمل نمی کند.

اوایل تیرماه بود که رهبر معظم انقلاب، غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای را به عنوان رئیس قوه قضاییه جایگزین ابراهیم رئیسی کرد.

غلامحسین محسنی اژه‌ای که سال ۱۳۳۵ در اصفهان متولد شده پیش از این، سمتهایی، چون دادستان دادگاه ویژه روحانیت، وزیر اطلاعات در دولت نهم، دادستانی کل کشور و معاون اولی قوه قضائیه را در اختیار داشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا