خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهاجری: مسببین وضع موجود را سوا کنیم یا درهم اند؟

محمد مهاجری طی یادداشتی نوشت:
آقای رئیسی! «مُسببان وضع موجود» در هم‌اند یا سوا کردنی؟

ملاحظاتی بر استفاده رییس جمهور محترم از واژه «مُسببین وضع موجود» :

مُسببان وضع موجود در قوت های جمهوری اسلامی هم شریک اند ، یا فقط در ضعف ها سهم دارند؟ آیا مخاطب ایشان، مسببان وضع موجود در کلیه ارکان نظام است یا فقط قوه فخیمه مجریه ؟ ایا می شود کلیت یک سیستم را موفق بدانیم اما اجزایش را نه ؟!

استفاده از این واژگان آن هم توسط رییس شورای عالی امنیت ملی دقیقا ضد امنیت ملی است ؛ زیرا به نحوی توصیه به لزوم پیاده کردن خیل عظیمی از نیروهای اجرایی و مومن از قطار انقلاب تلقی می شود!

استفاده کنندگان این واژه باید تناقض حرفشان با رویکرد رهبری را هم توضیح دهند . ایشان بارها موفقیت نظام در تحقق اهداف انقلاب را تا این مقطع یاداوری کرده اند . نمونه اش سخنرانی روز سه شنبه در جمع مسئولان نظام .
شاخص اصلی برای یافتن مسببان وضع موجود واقعا چیست؟ این سوالی است که استفاده کنندگان از این واژه باید به آن پاسخ دهند ، البته هرچه زودتر بهتر. به امید موفقیت مسببان وضع موجود آینده!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. کلیشه نخ نما شده مسببان وضعیت فعلی دیگر جواب نمی‌دهد ، آقای رییسی و تیمش یا از وضعیت کشور اطلاع داشتند و مسوولیت پذیرفتند که در این صورت چرا با وجود اطلاع از وضعیت کشور و علم به شرایط حاکم بر کشور قبول مسوولیت کردند؟ و یا اطلاعی نداشتند که باز هم کسانی که بدون اطلاع از وضعیت کشور قبول مسوولیت کردند باید در مقابل وعده هایی که با علم به عدم تحقق دادند پاسخگو باشند ، ضمن اینکه آقای اوجی به عنوان وزیر نفت دولت آقای رییسی تابستان گذشته صحبت از زمستان سخت اروپا و توان ایران در تامین انرژی اروپا میکردند و حال که زمستان سخت دامن خودمان را گرفته باز هم صحبت از مسببان وضعیت فعلی میکنند و تقصیر را به گردن دولت قبلی می اندازند ، باید پرسید آیا زمانی که صحبت از زمستان سخت اروپا و توان جمهوری اسلامی در تامین انرژی اروپا میکردند اطلاعی از وضعیت کشور نداشتند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا