خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سردار فدوی: فرمانده سپاه، فرمانده خدمتگزارهاست

سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: فرمانده سپاه، فرمانده خدمتگزارها است و تمامی پاسداران، خدمتگزاران مردم و انقلاب هستند و لباس سپاه به دلیل تقدیم ۴۰ هزار شهید پاسدار در راه انقلاب و اسلام، لباسی مقدسی است که پاسداران انقلاب اسلامی همواره باید این روال را ادامه داده و در راستای حفظ و صیانت از کشور عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس سردار علی فدوی، صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده و جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری شیطان بزرگ، آمریکا در سال‌های گذشته اقدامات شومی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند و ۴۲ سال است که با تمام توان علیه کشور ایران کار می‌کنند اما در طول این دوران نتوانستند حتی یک پیروزی برای خود ثبت کنند و این وعده خداوند است که در جنگ حق علیه باطل، همواره حق پیروز میدان است.

وی افزود: وعده خداوند این است که حزب غالب حزب خدا است و هیچ وقت حزب شیطان پیروز نمی‌شود و باید تمام توجه‌مان به شاخصه‌های حزب خداوند باشد و تلاش کنیم که همواره در مسیر درست و حزب خدا حرکت کنیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: فرمانده سپاه، فرمانده خدمتگزارها است و تمامی پاسداران، خدمتگزاران مردم و انقلاب هستند و لباس سپاه به دلیل تقدیم ۴۰ هزار شهید پاسدار در راه انقلاب و اسلام، لباسی مقدسی است که پاسداران انقلاب اسلامی همواره باید این روال را ادامه داده و در راستای حفظ و صیانت از کشور عمل کنند.

سردار فدوی ادامه داد: هر مجموعه و سازمانی، دو وجه بیرونی و درونی دارد که وجه بیرونی در ظاهر نمایان است و وجه درونی که روح مجموعه است، نمایان نیست و مربوط به کسی است که بنیان‌گذار آن مجموعه بوده است و رهنمودها و روح حضرت امام خمینی(ره) نیز به عنوان بنیان‌گذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همواره در این مجموعه جاری و ساری است‌.

وی تصریح کرد: کیفیت کاری یکی از اولویت‌های اصلی در سیستم دفاعی و خدمتگزاری کشور بوده و هرگز «فرمانده بودن» مطرح نیست و خدمات یک پاسدار همچون علمای دینی، در طول عمر جاری است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ولایتمداری و عشق به امام حسین(ع) از ویژگی‌های مردم استان اردبیل بوده و مردم اردبیل در به‌جا آوردن آیین‌های عزاداری سیدالشهدا(ع) زبانزد هستند و افتخار نام پایتخت حسینیت در اردبیل برای عموم مردم است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا