خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بسيج دانشجویی 8 دانشگاه به زاکانی: استعفا دهید

بسيج دانشجوئي 8 دانشگاه (تهران، شهيد بهشتي، اميرکبير، علامه طباطبائي، مذاهب اسلامي، صداوسيما، علوم قضائي و خدمات اداري، مدرسه عالي و دانشگاه شهيد مطهري) در نامه‌اي به عليرضا زاکاني نوشتند به نظر مي‌رسد شما طبق قوانين صلاحيت قانوني لازم جهت تصدي شهرداري تهران را نداريد و لذا انتظار داريم در صورت نداشتن جوابي مستدل و قانوني، استعفا دهيد.

به گزارش روزنامه‌ی جمهوری اسلامی، در اين نامه، به شوراي شهر تهران نيز به خاطر اينکه خواستار ايجاد تغيير در قانون مرتبط با ضوابط انتخاب شهردار شده تا انتخاب زاکاني به شهرداري تهران از حالت خلاف قانون خارج شود اعتراض شده است. بسيج دانشجوئي اين 8 دانشگاه در نامه خود به اين جمله رهبري که در ديدار با نمايندگان مجلس گفته‌اند: «يکي از آسيب‌هاي مجلس شوراي اسلامي اينست که نماينده از اولي که وارد مجلس مي‌شود نقشه رسيدن به فلان پست اجرائي را در سر خود بپروراند» استناد کرده و از عليرضا زاکاني پرسيده‌اند براي رها کردن مسئوليت نمايندگي مجلس چه توجيهي داريد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خیلی عجیبه آخه بین اصولگراها یکی که مشکل قانونی نداشته باشه نبود؟ چرا یک آدم بی تجربه و بدون سابقه و بدون تحصیل مرتبط ؟؟؟ قضیه چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا